ראש עיריית קריית ביאליק, אלי דוקורסקי, נבחר להשתתף בתוכנית יוקרתית בלומברג סגול למנהיגות

אלי דוקורסקי, ראש עיריית קריית ביאליק, הוא בין 20 ראשי העיר שנבחרו להשתתף בתוכנית בלומברג סגול למנהיגות, תוכנית יוקרתית המיועדת לראשי ערים מוכשרים ומבטיחים

ראש העיר קריית ביאליק, אלי דוקורסקי, נבחר להשתתף בתוכנית בלומברג סגול למנהיגות, תוכנית יוקרתית המיועדת לראשי ערים מוכשרים ומבטיחים. מדי שנה רק 20 ראשי ערים נבחרים להשתתף בתוכנית.

תוכנית בלומברג סגול למנהיגות ידועה בתוכנית הלימודים התובענית שלה ובבחירת המשתתפים הקפדנית שלה. רק ראשי ערים עם רקורד מוכח של הישגים ועם חזון ברור לעתיד עריהם נבחרים להשתתף בה.

תוכנית בלומברג סגול למנהיגות היא שותפות ייחודית בין קרן מייקל בלומברג וקרן סגול, המוקדשת לקידום מנהיגות עירונית עולמית. התוכנית מציעה לראשי ערים נבחרים הזדמנות ייחודית ללמוד ממומחים מובילים בתחום, לשתף פעולה עם עמיתים מכל רחבי העולם, ולפתח את הכישורים והידע הדרושים להם כדי להוביל את עריהם בצורה יעילה וחדשנית. התוכנית פועלת  בפקולטה לניהול ע"ש קולר באוניברסיטת  תל אביב והיא נולדה בהשראת המרכז למנהיגות עירונית של קרן בלומברג ואוניברסיטת הארוורד.

קרן מייקל בלומברג היא ארגון פילנתרופי פרטי המוקדש לשיפור החיים בערים ברחבי העולם. הקרן תומכת במגוון רחב של יזמות בתחומי בריאות הציבור, בטיחות ציבורית, חינוך, הגנת הסביבה, אמנות ותרבות.

קרן סגול היא ארגון פילנתרופי ישראלי המוקדש לקידום החינוך, המחקר והיזמות בישראל. הקרן תומכת במגוון רחב של יזמות בתחומי חינוך פורמלי ובלתי פורמלי, מחקר מדעי, יזמות חברתית ופיתוח כלכלי.

התוכנית מתמקדת ביכולת הובלה אפקטיבית, ניהול  משא ומתן, קבלת החלטות מבוססת נתונים, ניהול משברים ומודעות עצמית.

דוקורסקי: "אני נרגש להשתתף בתוכנית בלומברג סגול למנהיגות," אמר ראש העיר אלי דוקורסקי, "אני מאמין שתוכנית זו תעניק לי את הכלים והידע הדרושים לי כדי להמשיך ולהוביל את קריית ביאליק לצמיחה. אני מחויב לשיתוף פעולה עם עמיתיי מהתוכנית ומלמידה מהניסיון שלהם, כדי להפוך את קריית ביאליק למקום ראוי עוד יותר לחיות ולעבוד בו."

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות