מסתמן כי תהיה הפתעה בבחירות בטבריה והצעיר אביב יצחק, סמג"ד בגבעתי, יוביל בסיבוב השני למהפך היסטורי בעיר

הקרב בין יוסי נבעה, רון קובי ואביב יצחק צמוד ומרתק ובשלישי יקבעו תושבי העיר מי יהיה ראש העיר, האם מי שכיהן כמנכ"ל העירייה, ראש העיר הקודם או הצעיר החדש

טבריה, אחת הערים המרתקות בפוליטיקה הישראלית, נמצאת במערכת בחירות רווית מתחים ומהפכים. המערכה שהחלה לפני שנה עם 12 מועמדים, הגיעה לקו הגמר עם 4 מעומדים סופיים. מי שעוקב מקרוב זוכר שהמערכת עברה גם החלטת בגץ אשר פסלה את אחד המעומדים – בועז יוסף. בסקר שנערך בשבוע שעבר (ע״י מכון מדגם), מסתמן כי אף אחד מן המועמדים לא מנצח בסיבוב ראשון וטבריה תיכנס לסיבוב שני מרתק.

הקרב המסתמן בסיבוב שני הוא בין 2 המעומדים המובילים. מר יוסי נבעה, בעברו היה מנכ״ל עריית טבריה שנכנס למערכה בשנה האחרונה ומולו מתייצב המועמד אביב יצחק, צעיר בן 27 וסמג"ד גבעתי במילואים שהצליח לסחוף אחריו מחנה גדול עם סיסמת הבחירות "באנו לנצח".

מסתמן כי בכל תרחיש יתקיים סיבוב שני ולפי הסקר האמור אביב מנצח כל מועמד אשר יתייצב מולו. הן את יוסי נבעה והן את רון קובי, זאת מאחר שאביב יצחק מכוון לאחדות ומצליח לסחוף אחריו צעירים ומתלבטים. עוד נתון אשר מחזק את מעמדו של אביב יצחק הוא- הסרת המעומדות של ראש העיר לשעבר יוסי בן דוד. ע״פ הסקר חלק גדול מתומכיו של יוסי בן דוד חוברים לאביב יצחק ושאר הקולות מתחלקים בין נבעה ודוד שיטרית.

בכל מקרה עומד להיות מעניין מאוד בבחירות בטבריה, זה לאחר שנים רבות בהן העיר לא מימשה את הפוטנציאל שלה.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות