תחנת מד"א חדשה נפתחה לראשונה ברמת ישי. ראש מועצה, עפר בן אליעזר: "בגאווה ובתחושת שליחות גדולה חנכנו את תחנת מד"א החדשה והראשונה בהיסטוריה של רמת ישי שתיתן מענה ראשוני ומציל חיים לתושבים"

הטקס התקיים במעמד ראש המועצה עפר בן אליעזר שפעל ודחף להקמת התחנה, מנכ"ל המועצה איציק זכאי, רב היישוב הרב וולוסוב, מנכ"ל מד"א אלי בין ומנהל מרחב כרמל במד"א ארז גלר

השבוע נחנכה בטקס רשמי נקודת ההזנקה החדשה של מד"א ברמת ישי שתוכל לתת מענה ראשוני ומציל חיים לתושבי רמת ישי וביישובים הסמוכים. הטקס התקיים במעמד ראש המועצה עפר בן אליעזר שפעל ודחף להקמת התחנה, מנכ"ל המועצה איציק זכאי, רב היישוב הרב וולוסוב, מנכ"ל מד"א אלי בין ומנהל מרחב כרמל במד"א ארז גלר.

נקודת ההזנקה החדשה של מד"א מאויישת באמבולנס, ובצוות רפואי של חובשים ופראמדיקים מתנדבים ובהם גם מתנדבי נוער מד"א. נקודת מד"א תהווה ציר חשוב במרחב שנמצא בין קרית טבעון ומגדל העמק.

ראש מועצת רמת ישי עפר בן אליעזר: "בגאווה ובתחושת שליחות גדולה חנכנו את תחנת מד"א החדשה והראשונה בהיסטוריה של רמת ישי שתיתן מענה ראשוני ומציל חיים לתושבים, פרויקט חשוב מאין כמותו אותו אני מוביל בעזרת מנכ"ל המועצה איציק זכאי, דר' גיורא אלמגור, תושב רמת ישי יחד עם שותפינו הנהלת מד"א ידידי המנכ"ל אלי בין, מנהל מרחב כרמל ארז גלר ועופר ויניק מנהל אשכול עמקים. תודה רבה לכל מי שתרם את חלקו להקמת התחנה. שלא נזדקק".

מנהל מרחב כרמל במד"א, ארז גלר: "במשך כל הזמן, אנחנו פועלים על מנת לקצר את זמני התגובה ולהרחיב את שירותי רפואת החירום של מד"א בכל שטח המרחב. אני שמח שהיום נפתחה כאן נקודת הזנקה חדשה של מד"א שממנה כבר היום יוזנקו הצוותים לאירועי חירום רפואיים, בתקווה שהאמבולנסים יפנו רק יולדות".

מנכ"ל מד"א, אלי בין: "אני מאוד נרגש ושמח על פתיחת נקודת ההזנקה של מד"א כאן ברמת ישי. הנקודה תהווה ציר מרכזי לטיפול בכל מי שיזדקק לעזרה רפואית דחופה, לא רק ברמת ישי אלא בכל הסביבה של היישוב, אני מודה לראש מועצת רמת ישי, עפר בן אליעזר, למנכ"ל המועצה איציק זכאי ולכל מי שסייע בהקמת נקודת ההזנקה הזו".

קרדיט: דוברות מועצת רמת ישי
קרדיט: דוברות מועצת רמת ישי
ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות