טירת כרמל למען משפחות משרתי המילואים והמפונים מקווי העימות עם מספר מיזמים: מתכניות לימוד מסובסדות ועד סיוע כלכלי ועוד

עיריית טירת כרמל ממשיכה לפעול למען משפחות המילואימניקים בעיר עם שורה של מענים מקיפים ונרחבים בתחומי החיים השונים, וכמעטפת כוללת להעצמת הליווי והתמיכה למשפחות משרתי המילואים והקבע, וכן למשפחות שפונו מהצפון ומהדרום

 

עיריית טירת כרמל, בשיתוף אגף קשרי קהילה ומתנ"ס טירת כרמל וכלל אגפי ומחלקות העירייה, ממשיכה לפעול למען משפחות המילואימניקים בעיר, זאת בהתאם להנחיית ראש העיר מפרוץ המלחמה לפני כמעט ארבעה חודשים.

במסגרת זו, מעניקה העירייה שורה של מענים מקיפים ונרחבים בתחומי החיים השונים, וכמעטפת כוללת להעצמת הליווי והתמיכה למשפחות משרתי המילואים והקבע, וכן למשפחות שפונו מהצפון ומהדרום.

הנחות בארנונה: עיריית טירת כרמל מעניקה הנחה בשיעור של 25 אחוז בארנונה למפקדים ולמפקדות בשירות מילואים פעיל, והנחה של חמישה אחוזים לחיילים ולחיילות בשירות מילואים פעיל. ההנחה ניתנת עבור כל תקופת המילואים, כולל רטרואקטיבית ובהתאם לקבוע בחוק.

במסגרת מיזם "חמישי משפחתי", החל מחודש נובמבר האחרון מוקצים כרטיסים בחינם להצגות עבור ילדי משרתי המילואים.
באחרונה התקיים מפגש תחת הכותרת "לביאות העורף", בו השתתפו 14 נשות משרתי מילואים תושבות העיר. במהלך המפגש ניתנה למשתתפות שורה של טיפולי רפואה משלימה, טיפול במגע, רפלקסולוגיה, דיקור ועוד.

מרכז הצעירות והצעירים זוזו מקיים מגוון פעילויות עבור משפחות משרתי המילואים. בין השאר, מוצע לנשים המשרתות במילואים או בקבע, או שבעליהן משרתים במילואים, קורס אנגלית בעלות מסובסדת – 300 ש"ח במקום 500 ש"ח. נוסף על כך, מוצעות שתי פעילויות "זוזי לבייבי דייט" בחינם עבור אמהות ותינוקות אחרי לידה.

כמו כן, במרכז זוזו השיקו תוכנית התומכת במשרתי המילואים והקבע בחייהם המקצועיים והאישיים. במסגרת זו, מציע מרכז זוז עזרה וסיוע במציאת עבודה, הרשמה ללימודי השכלה גבוהה או פיתוח קריירה, ואיתור הטבות ומימוש זכויות.

העירייה ממשיכה לקיים מגוון פעילויות גם עבור משפחות שפונו בתחילת המלחמה מקווי העימות בצפון ובדרום למלון קדם בעיר. במסגרת זו, ילדי משפחות מפונים שהשתלבו במערכת החינוך העירונית של טירת כרמל, נהנים משירותי הצהרונים בעיר ללא תשלום. כמו כן, על בסיס מקום פנוי מוזמנים הילדים להשתתף בחוגים השונים של הצהרונים והמתנ"ס, גם כן ללא עלות. במקביל, מקבלות המשפחות שפונו מעטפת וסיוע מאגף הרווחה והשירותים החברתיים בעירייה, בכל נושא רלוונטי.

בחודש הקרוב מתוכננים פעילויות ומיזמים נוספים עבור משפחות משרתי המילואים והמפונים, עליהן ייצאו הודעות מטעם העירייה והמתנ"ס.

ראש העיר, אריה טל: "בתחילת המלחמה הקמנו צוות שתפקידו לתת מענה מיטבי למשרתי המילואים ולמשפחותיהם ולמשפחות תושבי הצפון והדרום שפונו לטירת כרמל. אנו ממשיכים ללוות ולעמוד לצדן, זו חובתנו עבור מי שמשרתים את המדינה, מחרפים את נפשם ומשלמים מחיר אישי במלחמה הצודקת שנכפתה עלינו. אני מזמין אתכם להמשיך ולהתעדכן בפעילויות ובהטבות השונות שאנו מציעים".

 

צילומים: דוברות עיריית טירת כרמל

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות