טירת כרמל – זירת ההייטק החדשה של ישראל: עשרות יזמים השתתפו בכנס חשיפה לקורס יזמות לסטארטאפ

השבוע השתתפו 50 יזמי הייטק בכנס חשיפה לקורס "Startup Innovation", שנערך על ידי מרכז החדשנות והיזמות קליקה טירת כרמל

 

מרכז החדשנות והיזמות קליקה טירת כרמל אירח השבוע כנס חשיפה לקורס "Startup Innovation", בהשתתפות כ-50 יזמיות ויזמים תושבי טירת כרמל והסביבה.

האירוע נערך במעמד ראש העיר, אריה טל שהביע את התרשמותו מרוח היזמות והחדשנות של המשתתפים, וסיפר על החזון שהוא מוביל במטרה להפוך את טירת כרמל לזירת הייטק מרכזית ולמשוך לעיר עוד ועוד יזמים. בהמשך האזינו המשתתפים להרצאה של היזם אמיר לניאדו, מנכ"ל B-Focus ו-QA-BASE. לניאדו מנהל את תוכנית Startup Innovation יחד עם תומר ששון, סגן נשיא בקבוצת המחשוב האישי באינטל העולמית. כמו כן שותפה בקורס חברת קלאב 41, הפועלת בכ-70 מדינות ברחבי העולם למען הקהילה המקומית.

הקורס, שיתקיים בקליקה בחסות אגף קשרי קהילה, כולל 12 מפגשים ומיועד ליזמים בראשית דרכם, בעלי רעיון למיזם טכנולוגי חדשני ובלעדי. במהלך הקורס יקבלו החניכים כלים מקצועיים שילוו אותם משלב הרעיון עד לשלב פיתוח אב-טיפוס. נוסף על כך הם יקבלו ליווי מקצועי בתחום המשפטי, הכלכלי, העסקי, הטכנולוגי, פיתוח תוכנה ופטנטים, כתיבת תוכנית עסקית, ובדיקת היתכנות המיזם הטכנולוגי. בוגרי התוכנית השנתית יזכו בחיבור למשקיעים ולקרנות הון סיכון.

נעמי אלדס, מנהלת מרכז קליקה: "מטרת קורס היזמות היא להעניק את הכלים המקצועיים ליזמים וליזמיות תושבי העיר, כך שיוכלו להפוך רעיון טכנולוגי לחברת האצה גלובלית רווחית בעלת אימפקט ממשי בינלאומי. מרכז היזמות לחדשנות וטכנולוגיה בטירת כרמל הוקם בהתאם לחזון ראש העיר, על מנת להוות זירת הייטק למען תושבי העיר ולמשוך יזמים לטירת כרמל".

 

צילומים: דוברות עיריית טירת כרמל

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות