מרחב חיפה: עובדי שופרסל מצטרפים להסתדרות

"תודה למשה מזרחי יו"ר ההסתדרות במרחב וכל הצוות שתמך במבצע זה. תודה רבה לועד העובדים והנהלת שופרסל על שיתוף הפעולה המוצלח".

השבוע התקיים מבצע החתמה בסניפי שופרסל בחיפה, ע"י שירלי יונג מהסתדרות המעו"ף מחזיקת התיק בחיפה, בשיתוף האגף להתאגדות עובדים בהסתדרות.
"הגענו לכל עובד ועובדת במחלקות השונות, הסדרנו את חברותם בהסתדרות ודאגנו להסביר על מלוא השירותים ומגוון ההטבות שמעניקה ההסתדרות לחבריה, בכל מקום עבודה שבו תנאי ההעסקה מוסדרים באמצעות הסכמים קיבוציים. העובדים שמחו מאוד שהגענו לשטח, הכרנו אותם באופן אישי ודאגנו להסביר לכל עובד את זכויותיו."
"תודה רבה לאגף להתאגדות העובדים בהסתדרות, למנכ"ל האגף עמיחי סטינגר, לשלומי נמירובסקי, ליוסף חליאלה מהאגף להתאגדות שהיה שותף מלא ביום זה ותרם רבות להצלחת המבצע. תודה למשה מזרחי יו"ר ההסתדרות במרחב וכל הצוות שתמך במבצע זה. תודה רבה לועד העובדים והנהלת שופרסל על שיתוף הפעולה המוצלח".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות