ממשיכים בהתחדשות העירונית בטירת כרמל: העירייה קיימה מפגש שיתוף ציבור בנושא מתחמים 8-7

ביום ראשון נערך בבית לזרוס בטירת כרמל מפגש מקצועי בהשתתפות כ-60 תושבים, במסגרת הליך שיתוף הציבור וגיבוש מסמך מדיניות למתחמים 8-7 על פי תוכנית המתאר הכוללנית בטירת כרמל

במסגרת הליך שיתוף הציבור וגיבוש מסמך מדיניות למתחמים 8-7 על פי תוכנית המתאר הכוללנית בטירת כרמל, נערך ביום ראשון בבית לזרוס מפגש מקצועי בהשתתפות כ-60 תושבים. הרחובות העיקריים הכלולים במסמך המדיניות הם שרת, ביאליק, מוצקין, ויצמן ואצ"ל, וחלק מהרחובות הרצל וז'בוטינסקי. מסמך המדיניות עתיד להגדיר את אופן ההתערבות במרחב הקיים, בהתחשב בתהליכי ההתחדשות העירונית המקודמים כיום וכאלו שיקודמו בעתיד על ידי היזמים הפרטיים והרשות להתחדשות עירונית.

המפגש, שהתקיים בחסות אגף קשרי קהילה של העירייה, נערך במעמד ראש העיר, אריה טל והובילו אותו מהנדסת העיר, לנה אוסטר ומנהלת המינהלת להתחדשות עירונית, סיגל ג'ינו. עוד נכחו מהנדסת הוועדה המרחבית מורדות הכרמל, אדר' אורית מרץ; נציגת מינהל התכנון במשרד הפנים, שירה גפן ועוד.

בפתח המפגש בירך ראש העיר את הנוכחים ושיתף אותם בתנופת הפיתוח והעשייה בעיר, הדגיש את חשיבות העבודה המשותפת בין כלל הגורמים, מנה מספר סוגיות תכנוניות חשובות וייחודיות, והבטיח לתת מענה לכל שאלה שתעלה. בהמשך הוצג מסמך המדיניות המתגבש בפני התושבים, והוקצה זמן לשאלות ותשובות.

המדיניות למתחמים 8-7 נכתבה במשך כשנה על ידי צוות מקצועי ומגוון, שכלל גורמים ממינהל התכנון, משרד האדריכלים אלונה ליפשיץ, חברת אביב והמינהלת להתחדשות עירונית, שנציגיהן השתתפו אף הם במפגש. מטרת התוכנית היא להתוות בקווים מנחים את ההתחדשות העירונית באזורים הללו, לרבות הנחיות לבינוי, תחבורה, שטחי ציבור, נוף וכו'.

לפרטים נוספים ולשאלות, ניתן לפנות למינהלת להתחדשות עירונית: טל' 04-7708248, 04-7708270

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות