עוצרים ומזדהים – בהסתדרות מציינים 100 ימים לשבי

בשעה 11:00 נערכו בבית ההסתדרות בחיפה ובמקומות עבודה במרחב טקסים לציון 100 ימים שהחטופים נמצאים בשבי החמאס

הטקס המרכזי בבית ההסתדרות בחיפה התקיים בהשתתפות ראשי וחברי וועדי עובדים וועדי וגמלאים, במעמד משה מזרחי יו"ר המרחב וסגנו יעקב גבאי, דוד לוי יו"ר האגף לאיגו"מ ועובדי ההסתדרות במרחב חיפה.
כנסי ההזדהות עם משפחות החטופים והנעדרים התקיימו לציון 100 ימים בשבי החמאס של החטופים.
הטכסים שנערכו בבית ההסתדרות בחיפה ובמקומות העבודה, הינם במסגרת החלטתו של ארנון בר דוד יו"ר ההסתדרות לקיים כנסי הזדהות בכל הארץ עם המשפחות החטופים והנעדרים.
באירוע המרכזי שהתקיים בבית ההסתדרות במרחב חיפה, בהובלתו של משה מזרחי יו"ר המרחב אשר הטיל על סגנו יעקב גבאי את מלאכת ארגון האירוע, נכחו עשרות ראשי וחברי ועדים, ראשי ועדי גמלאים ועובדי המרחב. בכניסה הוצב מיצג לכבוד יום ההולדת של ביבס הקטן, עוגה, נרות, זר וכסאות ריקים. הנוכחים בטקס נשאו תפילה ואמרו כי הם מתפללים שאת יומולדת שנתיים יחגוג בביתו בחיק המשפחה.
את הכנס פתח משה מזרחי, שתיאר את המאורעות והזוועות מ 7 לאוקטובר ועד לתפילת החזרת החטופים והשבויים.
בטקס נשמעה עדותה של כרמית קציר (ביתה של חנה קציר) שסופר ע"י חברת המשפחה, עו"ד אביטל גוטמכר הייט יו"ר נעמ"ת, שהעלתה את העדויות, ההתעללות והאונס שעברו נשים רבות וגינתה בחריפות את התנערותם של ארגוני הנשים בעולם.
אלון מזרחי, עו"ד במחלקה המשפטית של הסתדרות חיפה, ששירת כ 3 חודשים במילואים והיה חלק מצוות השבת החטופים סיפר בפני הנוכחים את אשר עבר עליו ועל מחלקתו במסגרת שרות המילואים.
לסיום החלק הטכסי הקריא אורי לוי פרק תהילים. לבסוף הופרחו 136 בלונים להחזרתם של החטופים והנעדרים והמשתתפים שרו את התקווה.
על פי בקשת משה מזרחי התקיימו עשרות אירועים נוספים, בהם השתתפו אלפי עובדים במקומות עבודה במרחב חיפה, שקיימו כנסי הזדהות בהם: בתי חולים רמבם, פלימן, טירת כרמל, כרמל, רשויות מקומיות, כרמל אולפינים, משרדי ממשלה, נמל חיפה, משען, קופת חולים מאוחדת, שקמונה ועוד.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות