החברה הכלכלית מציינת 100 ימים מאז השבת השחורה

התקיים מפגש מרגש עם אסנת ומנחם גץ שאחיינם, עומר נאוטרה, שבוי בעזה

במקביל לאירועים הרבים המציינים היום ברחבי הארץ, ולעצרת המחאה בת ה- 24 השעות, המתקיימת בכיכר החטופים בת"א, ציינה החברה הכלכלית לחיפה, 100 ימים בשבי, של השבויים שנחטפו לעזה במתקפת ה- 7.10.

לחברה הגיעו אסנת ומנחם גץ, דודם של החטוף, עומר נאוטרה, בן ה- 22.עומר נולד וגדל בלונג איילנד  בניו יורק. קיבל חינוך יהודי – ציוני. עוד מילדותו גילה תכונות של מנהיג מלידה, קפטן קבוצות הספורט בבית ספרו, פעיל בתנועות נוער יהודיות.

רגע לפני קולג׳ החליט עומר לקחת שנה ולהגיע למכינה קדם צבאית, לאחר בירורים חבר למכינה למנהיגות בכפר הנשיא, מכינה שרובה ישראלים. במשך שנה זו, התחבר לבני גילו כשחזר לביתו בניו יורק שיקף להוריו את התלבטויותיו, לאחר התחבטות עם עצמו, החליט שהוא רוצה להיות כמו כל חבריו בישראל-  וקיבל החלטה -להתנדב  לצבא כחייל בודד, במסגרת גרעין צבר.

עומר התגייס. הימים במכינה למדו אותו שחשוב לחזק את הגדודים ולאו דווקא ללכת ליחידות מיוחדות. ולכן מתוך אהבתו לאנשים ולרצון לעבודת צוות בחר בשיריון. ב- 7.10 נחטף.

אסנת גץ, דודתו, מייצגת את המשפחה בארץ, בעוד הוריו, ממשיכים את הלחץ הציבורי בארה"ב. את הסיפור על נער חברותי, מלא ציונות שמחת חיים וחברים, סיפרה בחברה הכלכלית, והצליחה לתת הצצה למה שעברה מהרגע שקיבלו את הבשורה המרה, ועד היום. היא גוללה את הסיפור ברגישות ונגעה בכולם.

אסנת גץ : ״עומר אהוב שלנו – אנחנו יודעים שאתה חזק. כל כך הרבה אנשים אוהבים אותך ומחכים לך כאן בישראל ובניו יורק. אבא ואמא עושים הכל להביא אותך ואת שאר החטופים הביתה עכשיו״.

אור שחף, מנכ"ל החברה הכלכלית לחיפה, שיזם את המפגש המרגש אמר:  "נפלה בחלקנו זכות גדולה לארח את אסנת ומנחם גץ, ולקבל הצצה ממה שעובר על משפחה שכל עולמה נחרב באותה שבת שחורה. אני מקווה שבקרוב נוכל לשבת ביחד ולשמוע את הסיפור מגוף ראשון. חייבים לעשות הכל ולהעלות מודעות בכל דרך, כדי שכל החטופים, אזרחים וחיילים יחזרו אלינו כמה שיותר מהר. מאחורי כל חטוף יש משפחה אוהבת שמחכה לו, כל חטוף הוא עולם ומלואו". הוסיף שחף.

מיכה בריקמן
מיכה בריקמן
ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות