הישג לטירת כרמל: המועצה הארצית אישרה הארכת תוקף בתחומה לתמ"א 38 – עד מאי 2026

המועצה הארצית לתכנון ובנייה החליטה על הארכת תוקף תמ"א 38, שניתן לטירת כרמל. תוכנית המתאר הארצית לחיזוק מבנים מפני רעידות אדמה, תתקיים בטירת כרמל עד ה-18 במאי 2026

 

המועצה הארצית לתכנון ובנייה אישרה את הארכת משך תמ"א 38, תוכנית המתאר הארצית לחיזוק מבנים מפני רעידות אדמה, בטירת כרמל עד ה-18 במאי 2026 – זאת במקום מועד התפוגה המקורי, אוקטובר 2023.

האישור התקבל לאחר שמהנדסת העיר לנה אוסטר, המינהלת להתחדשות עירונית בראשות סיגל ג'ינו, והוועדה המרחבית מורדות כרמל פעלו מול הגורמים המוסמכים על מנת לקבל את הארכה.

בתוך כך, המועצה הארצית לתכנון ובנייה קבעה כי מאחר וקוימו התנאים הנדרשים, תוארך תוכנית המתאר הארצית לחיזוק מבנים מפני רעידות אדמה בטירת כרמל, שלמעשה הצטרפה לרשויות נוספות שעמדו בכל התנאים הנדרשים.

מעיריית טירת כרמל נמסר: "אנו מברכים על החלטת המועצה הארצית לתכנון ובנייה על הארכת תוקף תמ"א 38, ועל כך שהבינה את חשיבות הנושא וההחלטה המאפשרת להותיר אופציה להתחדשות בניינית – ולא רק התחדשות מתחמית".

 

צילום: דוברות עיריית טירת כרמל

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות