אתם תושבי טירת כרמל עם אופנוע? תכירו את יחידת האופנועים "שבילים בטוחים", שמוקמת בימים אלו בעיר ואפשר להתנדב אליה

מרחיבים את מעטפת הביטחון לתושבים: עיריית טירת כרמל מקימה יחידת אופנועים עירונית

 

עיריית טירת כרמל מרחיבה את מעטפת הביטחון העירונית ומקימה את יחידת האופנועים "שבילים בטוחים".

בימים אלה מוזמנים תושבי ותושבות העיר שיש ברשותם אופנוע להתנדב ולהצטרף ליחידה המוקמת, שמיועדת לאפשר הגעה בזמן קצר למקומות שבהם נדרשים דיווח, הכוונה או כל עזרה עד להגעת כוחות הסיוע, תוך ניצול יתרון הרכיבה על אופנוע דו גלגלי בזמן תגובה מהיר לצורך מתן סיוע ראשוני לכוחות הביטחון וההצלה.

מתנדבי היחידה שיימצאו מתאימים יעברו הליך קליטה והדרכה, במהלכם יוכשרו לשמירה על הביטחון האישי ועל הסדר הציבורי, ובמידת הצורך גם להגשת עזרה ראשונה. עם כניסתם לפעילות יקחו מתנדבי יחידת האופנועים חלק במשימות במסגרת אגף הביטחון העירוני, ויהיו נגישים וזמינים באופן מידי לכל תרחיש שבו נחוצה מעורבותם.

*ראש העיר, אריה טל:* "אנו ממשיכים כל העת לפעול לשיפור תחושת הביטחון של תושבי טירת כרמל, במיוחד בתקופה זו של מלחמה ומציאות ביטחונית מורכבת. בחודשים האחרונים אנחנו עדים לרוח ההתנדבות המופלאה של תושבי ישראל בכלל והעיר בפרט, הלוקחים חלק במאמץ המלחמתי בחזית ובעורף. אני מודה על ההתגייסות הרחבה לתגבור נוכחות גורמי הביטחון בשטח, למען ביטחון כלל תושבי העיר".

מעוניינים להצטרף ליחידת האופנועים העירונית של טירת כרמל? הירשמו בקישור >> https://did.li/1M2Nf

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות