מנהל מחוז חיפה וגליל מערבי של כללית ביקר במרכז הרפואי בני ציון

"לראות את בית החולים ערוך ומוכן לכל תרחיש, נותן לנו תחושת רוגע וביטחון, אני מודה לבית החולים על השותפות בעת שגרה וחירום ובטוח כי יחד נוכל להמשיך להעניק שרות וטיפול מיטבי לתושבי חיפה והסביבה בכל עת" מנהל המחוז, רונן נודלמן

מנהל מחוז חיפה וגליל מערבי של כללית, רונן נודלמן, הגיע לביקור במרכז הרפואי בני ציון בחיפה, במהלכו התרשם מקרוב ממוכנותו של בית החולים לשעת חירום. מנהל בית החולים ד"ר אוהד הוכמן, הציג למנהל המחוז את המיון החדש והממוגן ואת היחידות והאזורים הממוגנים כולל חמ"ל בית החולים שדרכו ניתן לשלוט ולתפעל את בית החולים בזמן מלחמה וסיים את הסיור בבית המרקחת הרובוטי של בית החולים (היחיד מבין בתי החולים בארץ) והציג את יכולותיו המרשימות. כמו כן הציג ד"ר הוכמן את התוכניות של בית החולים להתרחבות בשנים הקרובות, כולל בניה של יחידת טיפול נמרץ חדשה הכוללת 14 מיטות.
"אני מודה למנהל המחוז על ביקורו ושמחתי להציג בפניו את תנופת הפיתוח שבה מצוי המרכז הרפואי בני ציון המאפשרת גם את שדרוג מערך השירות גם בתנאי מיגון הניתן למטופלים והמאושפזים. אני מברך על שיתוף הפעולה הפורה וחיזוק הקשר בינינו לבין כללית ומשוכנע שנמשיך בכך לטובת כלל המטופלים", מוסיף ד"ר הוכמן.
מנהל המחוז סקר את היערכות כללית בחיפה והסביבה, הכוללת המשך מתן שירות מלא בצד פתיחת מרפאות ושירותים בבתי מלון ובבתי הארחה לטובת אלפי תושבי הצפון והדרום שפונו מבתיהם במלחמה כולל הערכות לקליטה של ישובים מהדרום באופן קבוע במחוז לפחות לשנה/ שנתיים הקרובות.
"לראות את בית החולים ערוך ומוכן לכל תרחיש, נותן לנו תחושת רוגע וביטחון, אני מודה לבית החולים על השותפות בעת שגרה וחירום ובטוח כי יחד נוכל להמשיך להעניק שרות וטיפול מיטבי לתושבי חיפה והסביבה בכל עת". סיכם והודה רונן נודלמן לד"ר אוהד הוכמן ולצוות הנהלת בית החולים על הסיור.

סיור רונן נודלמן, מנהל מחוז חיפה וגליל מערבי בכללית, בבית חולים בני ציון. צילום דוברות
ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות