גורמים למצוקת חנייה ופוגעים בסביבה: כך טיפלו בעיריית טירת כרמל בכלי רכב נטושים

יחידת השיטור והפיקוח בטירת כרמל פינו אתמול, במבצע יזום, כלי רכב נטושים שנמצאו בשטח ציבורי ברחוב מנחם בגין

 

במסגרת מבצע יזום של יחידות השיטור והפיקוח העירוניים בטירת כרמל, פונו אתמול (רביעי) מספר כלי רכב נטושים שנמצאו בשטח ציבורי ברחוב מנחם בגין בעיר.

מדובר בכלי רכב שהושארו פתוחים ברשות הרבים בניגוד לחוק והיוו מפגע בטיחותי. בתגובה מהירה הם פונו לגריטה על ידי גרר שהוזמן בתוך זמן קצר למקום בהתאם לנוהל "פינוי גרוטאות רכב" ולאחר הליך מסודר ומחייב שכלל מיון וסינון.

אמיר שילו, מנהל יחידת האכיפה באגף הביטחון של עיריית טירת כרמל: "מעבר לעובדה שכלי הרכב הנטושים תופסים מקומות חנייה, הם מהווים מפגע חזותי וסביבתי ובעיקר מהווים סכנה בטיחותית. עיריית טירת כרמל רואה נגד עיניה את בטיחות ואיכות חיי התושבים, בדגש על ילדים שעלולים לסכן את חייהם באתר שהושארו בו גרוטאות רכב".

יצוין כי מבצעי פינוי מתבצעים באופן תדיר ברחבי העיר, במהלכם כלי הרכב הנטושים מאותרים באמצעות סיורים יזומים ובעקבות פניות תושבים למוקד העירוני 106. כל בעל רכב רשאי לפנות את רכבו אשר יצא מכלל שימוש לאתר גרוטאות עירוני. המעוניינים מוזמנים ליצור קשר עם המוקד העירוני 106 במספר המקוצר או בטלפון 04-7794700 ו/או עם משרדי אגף הביטחון ויחידת האכיפה בטלפון 04-8547011.

 

צילומים: דוברות עיריית טירת כרמל

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות