ביקור ההסתדרות בבסיס חיל האויר

השבוע התארחו מר מאיר בן הרוש - יו"ר א.ע.צ., מר משה מזרחי - יו"ר ההסתדרות במרחב חיפה ואנשי צוותיהם, ביחידת הבינוי בבסיס חיל האוויר אי שם בצפון

אל הצוות הנכבד התלוו: בני עודי – רמ"ט א.ע.צ, סימה שמש- ראש החטיבה המקצועית בארגון,ד וד לוי-יו"ר האגף לאיגו"מ בהסתדרות במרחב חיפה, צדוק בטה וד"ר רון שפיגל-נציגי א.ע.צ. בחיפה והצפון, שלומי בן -מחזיק תיק עובדי הבניין והעץ במרחב.ה אורחים התקבלו על ידי מפקד היחידה -סא"ל א.ע, סגנו – רס"ן א.ג. ווועד העובדים בראשות חיים חסדאי וחברי הוועד -אורי דוד ואבי גבאי.

בתחילה שמעו הנוכחים סקירה מקפת מאת מפקד היחידה, על החזון הארגוני של היחידה, חזון המושג בזכות העובדים ושאר בעלי התפקידים – שעובדים 24/7 ומסביב לשעון… לאחר מכן נפגשו עם העובדים לשיחה אישית וסיירו בתחנות העבודה השונות.

מפקד היחידה וסגנו העלו על נס את שיתוף הפעולה עם הוועד ועם העובדים, ללא יוצא מן הכלל. יו"ר א.ע.צ., כמו גם יו"ר ההסתדרות במרחב חיפה שיבחו את מסירותם, מקצועיותם ומחוייבותם של העובדים למאמץ הבטחוני בימי שגרה, קל וחומר בתקופת החירום בה אנו נתונים.י ו"ר א.ע.צ. גם סקר בפרוטרוט את הפעילות הנרחבת של הארגון בכל הקשור להשגת הסכמי עבודה מיטיבים לעובדים, בתוספת מעטפת רווחה הולמת.

לבסוף, הדוברים כולם, ללא יוצא מן הכלל, הודו למארגני המפגש במשפט שממחיש יותר מכל את המצב- "באנו לחזק ויצאנו מחוזקים …"

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות