המשימה – הצלת חיים: קורס מד"א ייחודי ליחידת הסע"ר של טירת כרמל

במסגרת ההיערכות לשעת חירום וביוזמת מערך המתנדבים בחירום ויחידת הבריאות בטירת כרמל, חברי יחידת הסע"ר העירונית עברו אתמול קורס ייחודי של מגן דוד אדום

 

חברי יחידת הסע"ר (סיוע עצמי ראשוני) העירונית של טירת כרמל עברו אתמול (שני) קורס ייחודי של מגן דוד אדום, במסגרת ההיערכות לשעת חירום וביוזמת מערך המתנדבים בחירום ויחידת הבריאות העירונית.

מדובר בקורס מקצועי המועבר על ידי מד"א ליחידות סע"ר ברחבי הארץ, ובהמשך יועבר גם לחברי כיתות הכוננות בעיר. המשתתפים רכשו ידע וכלים בביצוע החייאה, שימוש בדפיברילטור, חוסמי עורקים, קיבועים, טיפול בכוויות, טיפול בתרחישי שאיפת גזים רעילים ועשן ועוד.

יחידת הסע"ר של טירת כרמל מונה כ-60 גברים ונשים, תושבי העיר ועובדי הרשות המקומית, מופעלת בהנחיית ראש העיר, בפיקודו של רם (בבי) כהן ובניהולה של רכזת מערך המתנדבים בחירום, אתי כהן. תפקיד היחידה הוא להתייצב בזירת אסון ולהגיש סיוע ראשוני בחילוץ לכודים עד להגעת כוחות הביטחון וההצלה.

ראש העיר, אריה טל, ביקר אתמול את המשתתפים בקורס, הודה להם על פעילותם לאורך השנה וציין את חשיבותם הן בשגרה והן בחירום: "עיריית טירת כרמל ממשיכה להשקיע משאבים רבים בנושא החירום. אני שב וקורא לכל תושבי העיר לבוא ולהתנדב, ולקחת חלק בחיזוק החוסן הקהילתי והביטחון האישי של העיר ותושביה, ובהצלת חיים".

 

צילומים: דוברות עיריית טירת כרמל

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות