כללית במחוז חיפה וגליל מערבי מפעילה קייטנות לילדי העובדים על מנת להמשיך להעניק שרות בעשרות מרפאות ברחבי המחוז

רונן נודלמן מנהל מחוז חיפה וגליל מערבי בכללית: "מחמם את הלב לקבל טלפון מעובדים שמבקשים שנסייע להם כדי שהם יוכלו להגיע בבוקר לעבודה, הם מבינים כמה הם חיוניים ורוצים להעניק שרות לציבור"

החל מהיום השלישי למלחמה הופעלו במרכזים גדולים ברחבי חיפה והגליל המערבי, קייטנות עבור עובדי הכללית וילדיהם בגילאי 3-12. הקייטנות  הופעלו ב – 11 אתרים שונים ברחבי המחוז וחלקם בשיתוף פעולה עם הרשויות המקומיות, הקייטנות הוקמו במהירות וביעילות כדי לספק מענה מידי להורים והן מתקיימות משעות הבוקר ועד אחה"צ. עשרות מתנדבים, חלקם עובדי כללית, מאיישים את צוותי הקייטנות, הם מגיעים בכל יום עורכים הפעלות,  פעילויות יצירה, סדנאות ומשחקים ומסייעים לילדים להרגיש, עטופים ובטוחים.

סיגל בלישה מנהלת משאבי אנוש של המחוז מספרת: "ישנו ביקוש רב לקייטנות בכל רחבי המחוז ומרגש לראות עוד ועוד עובדים שמבקשים לצרף את ילדיהם. בכל יום אני מקבלת תגובות מרגשות, תמונות והודעות  של הורים שמציינים כי קיבלו את השקט הנפשי לו היו זקוקים כדי להתמקד בעבודתם החשובה ולא פחות חשוב מכך את החשיבות בהענקת מסגרת מרעננת לילדים במיוחד בתקופה זו. עד כה נפתחו ברחבי המחוז 11 קייטנות ביישובים השונים ואנו צפויים לפתוח קייטנות נוספות בימים הקרובים".

רונן נודלמן מנהל מחוז חיפה וגליל מערבי בכללית: "מחמם את הלב לקבל טלפון מעובדים שמבקשים שנסייע להם כדי שהם יוכלו להגיע בבוקר לעבודה, הם מבינים כמה הם חיוניים ורוצים להעניק שרות לציבור. אנו עושים מאמצים רבים כדי להמשיך ולהפעיל את המרפאות שלנו ללא פגיעה בשרות, גם באזורים שצמודים לגבול, זוהי משימה מאתגרת אך לנגד עיננו רווחתם ובריאותם של המטופלים ושל לקוחות הכללית המגיעים להתארח באזורנו".

צילום תמונות: דוברות כללית

רונן נודלמן מבקר בקייטנת כללית לילדי עובדים.
קייטנה לילדי עובדים בחיפה זכרון יוסף
קייטנה לילדי עובדים ברוממה
ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות