החברה הכלכלית מתגייסת למען תושבי הדרום

תפעיל במהלך כל שבוע הבא מערכת פעילויות ייעודיות  למשפחות ולילדים מהדרום במרכז הספורט העירוני "גלי חיפה"

החברה הכלכלית לחיפה, המפעילה את מרכז הספורט העירוני "גלי חיפה", שהודיעה בתחילת השבוע כי היא  פותחת את המרכז לתושבי הדרום, ללא עלות, מרחיבה הפעילות למענם. החברה בנתה מערכת פעילות שוטפת למשפחות בכל ימות השבוע, אותה יפעילו מתנדבים מחיפה והסביבה, למתן הפוגה למשפחות המתארחות ברחבי חיפה, בבתי המלון, ומשפחות של כוחות הבטחון הנמצאות באזור.

מערכת הפעילויות המתאימה לכלל הגילאים, ותכלול פעילות בימים א'- ה' בין השעות 10:00-12:00 בבוקר ו- 16:00-18:00 אחה"צ. בין הפעילויות שיתקיימו: תיאטרון בובות, מספרי סיפורים, סדנאות יצירה, סדנאות ריקוד ועוד. מגוון הפעילויות מופיעות באתר של "גלי חיפה" ובפייסבוק.

לדברי אור שחף מנכ"ל החברה הכלכלית לחיפה: "חשוב שבתקופה הלא פשוטה הזו, ננסה לייצר שגרה מסוימת לתושבי הדרום המתארחים בחיפה, זה המעט שאנחנו יכולים לעשות עבורם. רתמנו בעלי עסקים בחיפה, שהתנדבו מכל הלב להעביר את הפעילויות, ואנחנו מקווים לרגיעה בכל הגזרות בהקדם.

אנחנו מזמינים את כל המשפחות מהעוטף, ואת משפחות כוחות הבטחון לבוא ולהתאוורר אצלנו במועדון", הוסיף שחף.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות