צפו: תושבת נוף הגליל נעצרה לאחר שהעלתה סרטוני תמיכה בחמאס והשחתת דגל ישראל וסרטונים בהם היא מאיימת באקדח

תושבת נוף הגליל נעצרה על ידי שוטרי מחוז צפון בחשד להסתה/תמיכה בטרור בעקבות סרטונים שהעלתה ברשתות החברתיות. בסיום חקירה מאומצת הוגש כנגדה הבוקר הצהרת תובע בין היתר בעברות נשק, הסתה לטרור ופגיעה בכבוד דגל המדינה

 

לצד ההיערכות המבצעית של שוטרי המחוז הצפוני, המשטרה פועלת כל העת לטיפול בהסתה לטרור ואלימות ברשתות החברתיות.

שוטרי מחוז צפון איתרו מספר סרטונים שפורסמו בימים האחרונים על ידי תושבת העיר נוף הגליל בשנות ה-20 לחייה, אשר לה עוקבים רבים ברשתות החברתיות.

בסרטונים נצפו תכנים המסיתים לטרור ולאלימות וגילויי אהדה לארגון הטרור 'חמאס'.

התכנים נבחנו בדבר חשד לקיום עבירה, בוצעו פעולות לאיתור החשודה במעשה והיא נעצרה. במהלך חקירתה זוהו בפלאפון שלה מספר סרטונים בהם היא מתועדת אוחזת באקדח במספר הזדמניות וכנגדה הוגש הצהרת תובע גם בסעיפי עבירות נשק.

עוד עלה מהחקירה כי לחשודה קיים תיק בו היא מתועדת חותכת בסכין דגל ישראל בכיכר ציון בירושלים ובסיום חקירתה הוגש כנגדה הצהרה בגין פגיעה בכבוד דגל המדינה.

מאז פרוץ הלחימה נפתחו במשטרה ישראל 92 תיקי חקירה שעניינים הסתה לטרור ונעצרו מעל ל-60 חשודים.

במשטרה ציינו עוד: "משטרת ישראל פועלת במאמץ רב לאיתור וטיפול במסיתים לאלימות ומעשי טרור ברשתות החברתיות. תכנים אלו הקוראים להסתה כנגד כוחות הביטחון ותמיכה בארגון טרור בדגש על ימים אלו עלולים להפר את הסדר הציבורי ולסכן את שלום האזרחים. המשטרה תפעל למיצוי הדין עם המסיתים".

 

צילום: משטרת ישראל

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות