שמרטפות, סידורים ועבודות בבית: טירת כרמל בצו 8 קהילתי למען המשפחות בעורף

רינת לפידות, מנהלת מרכז זוזו: "גם בשעות הקשות הללו, קהילת טירת כרמל בכלל והצעירות והצעירים בפרט מתגייסים לתמיכה ולסיוע בכל צורך"

יוזמה מרגשת בטירת כרמל: בעקבות גיוס המילואים הנרחב של חיילות וחיילים בצו 8, משפחות רבות נותרו בעורף ללא תמיכה ועזרה. על רקע זה, החליטה עיריית טירת כרמל באמצעות מרכז זוזו לצעירות וצעירים ובחסות אגף קשרי קהילה, לפנות לאותן משפחות על מנת לאתר את הצרכים של האימהות, האבות והילדים בבית בתקופה זו.
לאחר מיפוי הצרכים יסייעו מתנדבות ומתנדבים מקרב הסטודנטים ובני הנוער בתחומים שונים, בהם שמרטפות, עבודות בית קלות, סיוע בקניות וכדומה.

כל שצריך לעשות על מנת לקבל סיוע הוא להירשם בטופס מקוון >>

רינת לפידות, מנהלת מרכז זוזו: "גם בשעות הקשות הללו, קהילת טירת כרמל בכלל והצעירות והצעירים בפרט מתגייסים לתמיכה ולסיוע בכל צורך. סטודנטים שפעילים בעיר כל השנה, במקביל ללימודיהם האקדמיים, ממשיכים לפעול לטובת העיר על מנת לחזק את החוסן הקהילתי".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות