חודש המודעות לסרטן השד: עיריית טירת כרמל והכוח הוורוד בקמפיין להעלאת המודעות לחשיבות הבדיקה לגילוי מוקדם

קמפיין מיוחד לרגל חודש המודעות לסרטן השד, הושק אתמול ע"י עיריית טירת כרמל. בקמפיין, אותו מוביל אגף הרווחה והשירותים החברתיים, השתתפו חברות קבוצת הכוח הוורוד - נשים חולות ומחלימות מסרטן השד

 

עיריית טירת כרמל השיקה אתמול (ראשון) קמפיין מיוחד לרגל חודש המודעות לסרטן השד, המצוין במהלך אוקטובר ברחבי הארץ. בקמפיין, אותו מוביל אגף הרווחה והשירותים החברתיים, השתתפו חברות קבוצת הכוח הוורוד – נשים חולות ומחלימות מסרטן השד, תושבות טירת כרמל מגילים שונים, שהתייצבו לצילומים בסטודיו של הצלמת איילת וילדר אשר התגייסה בהתנדבות עבור המטרה החשובה.

במסגרת הקמפיין הוצבו ברחבי העיר שלטים עם תמונותיהן של נשות הכוח הוורוד, בהן הן מעבירות מסר אישי וקוראות לנשים לבצע בדיקה לגילוי מוקדם של סרטן השד, שעשויה להציל חיים.

ב-19 באוקטובר יתקיים באולם אשכול הפיס בעיר אירוע שיא חגיגי לסיכום הפעילות של חודש הגברת המודעות, במעמד ראש העיר.

*מגי דוד, מנהלת מרכז גישור ודיאלוג באגף הרווחה והשירותים החברתיים:* ״לגילוי המוקדם יש חשיבות עצומה והוא לחלוטין מציל חיים. הקמפיין שלנו נועד להגביר את המודעות לכך, ולעודד עוד ועוד נשים מכל הגילים ללכת ולהיבדק עוד היום. אני מודה לבנות קבוצת 'הכוח הוורוד', המציינות שנתיים להקמתה ומחבקות נשים שחולות ומחלימות מסרטן השד במטרה לאפשר להן להיות חלק מהקבוצה. הקבוצה פועלת כקבוצת תמיכה טיפולית על ידי עובדת סוציאלית מטעם האגף, וכן כקבוצה קהילתית המאפשרת להן ליצור אקלים חברתי תומך על ידי חברות הקבוצה, מפגשים חברתיים, הרצאות, סדנאות, מעגלי שיח ופעילויות ספורט ובריאות".

 

צילומים: אילת וילדר, דוברות עיריית טירת כרמל

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות