דוגמה: רונן נודלמן, מנהל מחוז חיפה וגליל מערבי בכללית, מראשוני המתחסנים לשפעת: "להתחסן נגד מחלת השפעת זוהי חובתנו המוסרית כעובדים בארגון בריאות"

רינת בסל, מנהל הסיעוד המחוזית: "השנה אנו צופים היענות גדולה יותר של האוכלוסייה להגיע להתחסן ואנו ערוכים לכך".

החל מבצע חיסוני השפעת לחורף הקרוב במחוז חיפה וגליל מערבי בכללית, ״להתחסן נגד מחלת השפעת זוהי חובתנו המוסרית כעובדים בארגון בריאות", כך אמר היום רונן נודלמן מנהל המחוז שהיה מראשוני המתחסנים, "בכל שנה אני קורא לכל העובדים והמטופלים להתחסן, לשמור על בריאותינו, בריאות מטופלנו ובני המשפחה״.

רינת בסל, מנהל הסיעוד המחוזית מוסיפה: "כמו בכל שנה כללית נערכת לקראת החורף ופועלת למנוע תחלואה והתפשטות של מחלת השפעת. אנו קוראים לכם להקדים להגיע למרפאות ולהתחסן נגד השפעת, כדי להגן על עצמכם והקרובים לכם, השנה אנו צופים היענות גדולה יותר של האוכלוסייה להגיע להתחסן ואנו ערוכים לכך".

את החיסון ניתן לקבל במרפאות האם, מרכזי בריאות הילד, טיפות חלב, מרכזי בריאות האישה ומרפאות יועצות. ניתן לקבוע תור דרך *2700, אתר כללית והאפליקציה.

קורא להתחסן. רונן נודלמן, מנהל מחוז חיפה וגליל מערבי בכללית. צילום דוברות
ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות