מנהל סיעוד חדש למרכז לרפואה יועצת זבולון

הישאם קשקוש מונה למנהל הסיעוד במרכז לרפואה יועצת זבולון של כללית מחוז חיפה וגליל מערבי ויהיה אחראי על כ-90 אחים ואחיות. הוא בחר לעבוד בקהילה ולא בבית חולים, אוהב אתגרים וחדשנות ומשתף אותנו במשולש הזהב שלו לאורח חיים בריא

הישאם קשקוש (47), נשוי + 2, מתגורר בכרמיאל. בוגר תואר ראשון בסיעוד, תואר שני בניהול מערכות בריאות ועל בסיסי בחדרי ניתוח. את דרכו המקצועית התחיל קשקוש במחלקה לניתוחי לב וחזה בבית החולים הדסה עין כרם. את דרכו בכללית החל כמנהל סיעוד במרפאת בענה דיר אל אסד, שם היה רפרנט אי ספיקת לב והוביל תכנית לצמצום אשפוזים חוזרים של מטופלים בבתי החולים. בנוסף, היאשם היה מנהל סיעוד במרפאת כללית נהריה געתון ולאחר מכן ניהל את חדרי הניתוח בזבולון.

"בחרתי לעבוד בקהילה ולא בבית חולים מכיוון שאני מאמין שזהו הקו ראשון לשמירת בריאות המטופלים ולמניעת מחלות. יש כתובת אחת זמינה למגוון הטיפולים ובפרט בכללית המעניקה מגוון רחב של שירותים וטיפולים הנחוצים למטופלים בקרבה למקום מגוריהם" מספר הישאם.

במרכז לרפואה יועצת זבולון בניהולו של ד"ר אסף הלפרין יש ב-20 מחלקות ועובדים בהן כ-90 אחים ואחיות.

בנוסף, בזבולון יש את המיון הקהילתי הפועל משעות הבוקר ועד הלילה. במיון צוות מומחים מיומן המעניק שירות עם תנאים כמו במיון כגון: חדר השהיה למעקב, בדיקות, עירויים, בדיקות הדמיה, מעבדה דחופה ואף בית מרקחת – שירות שאין בחדר מיון בבית חולים. החל מהשעה 19:00 באותו מתחם שבו פועל המיון הקהילתי (זבולון בבניין 1, קומה 1) ישנו שירות לרפואה דחופה עד 23:00 מידי יום, כולל סופי שבוע וחגים. הצוות הרפואי מורכב ממומחים בתחומי רפואת משפחה, ילדים, פנימית וטראומה ונותן מענה רחב ללקוחות כללית כולל צילומי רנטגן, אק"ג, שרותי מעבדה נרחבים, תפירות, גבס.

"מה שמניע אותי בעשייה היומיומית הם האתגרים החדשים שאני מתמודד איתם ביום יום, החידושים, החדשנות בעשייה והעבודה עם אנשים איכותיים ומקצועיים. המסר שלי למטופלים הוא משולש הזהב – שינה טובה, אוכל בריא ופעילות גופנית" משתף הישאם.

אני מברך את הישאם על כניסתו הרשמית לתפקיד ובטוח כי בעזרת ניסיונו וכישוריו הרבים, יצעיד את מערך הסיעוד במרכז הרפואי להישגים מרשימים. ברך ד"ר אסף הלפרין מנהל המרכז הרפואי זבולון בכללית מחוז חיפה וגליל מערבי.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות