כפי שאתמול פורסם לראשונה ב"ניוזים צפון": ניר שובר הודיע על תמיכתו ביונה יהב לראשות העיר

כפי שפורסם אתמול לראשונה ב"ניוזים צפון" ניר שובר יו״ר סיעת חיפה פיתוח ניר שובר הודיע על תמיכתו ביונה יהב לראשות העיר. יהב: "אנחנו מחזירים את האופטימיות והתקווה לחיפה. אנחנו לפני ימים טובים לחיפה, ולפנינו דברים גדולים לעשות עבור החיפאים"

חזון ממשלת האחדות של יונה יהב מתקדם, כשכפי שפורסם אתמול לראשונה ב"ניוזים צפון" ניר שובר העומד בראש סיעת "חיפה פיתוח" הסיר מועמדותו לראשות העיר והכריז על תמיכה ביונה יהב.
יהב ושובר סיכמו כי לאחר היבחרו של יונה יהב לראשות העיר תשמור חיפה על החיים המשותפים בין כל הקהילות בעיר, ותמשיך להיות עיר חופשית וליברלית, ותתמוך בקידום ופיתוח הכלכלה בחיפה בדגש על עסקים מקומיים. לצד זאת, יקבל שובר סמכויות נוספות אשר מטרתן להשפיע על חיי היום יום של תושבי העיר בנושאים הקרובים לליבו: רווחה, תיירות, רובע הדר, רווחת בעלי החיים ואף את פרויקט ה"פוד טראק" וחניות ה-"20 זוז" אשר הוכיחו עצמן כהצלחה בעיר.
יונה יהב: "אנחנו מחזירים את האופטימיות והתקווה לחיפה. אנחנו לפני ימים טובים לעיר חיפה, ולפנינו דברים גדולים לעשות למען החיפאים.
"ניר שובר הוא כוח צעיר ומשמעותי שמצטרף אלינו, אשר שם את טובתה של העיר בראש העשייה שלו. אני מודה לו על הכנות בה הודיע על החלטתו לתמוך בי. בשבועות הקרובים אני מעריך שכוחות נוספים בחיפה יצטרפו אלינו. מיד לאחר שאשוב לתפקידי כראש העיר, אני מתכוון להקים קואליציה רחבה שתאחד ותלכד את חיפה מחדש ולהקים ממשלת אחדות חיפאית בראשותי".
ניר שובר: "שמחתי לשמוע על רצונו של יונה יהב לשיתוף פעולה הדוק למען תושבי העיר ועל רצונו להיות מעורב ביישום הפרויקטים הקיימים, אותם יזמתי . מתן הכוח לסיעת 'חיפה פיתוח' בראשותי יאפשר לנו להמשיך להיות הסיעה המבטאת את הרוח הצעירה של חיפה, אשר מטרותיה הן פיתוח העיר על כל רבדיה".
צילום: גביש מדיה

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות