מי האמן המפורסם, חיפאי לשעבר שכתב, הלחין ושר את שיר הבחירות של דוד עציוני ואף שוקל לחזור לגור בעיר?

הזמר משה דץ, הוא זה שכתב את השיר החדש, הלחין והפיק ואף הוסיף: "אני שוקל לחזור לעיר ילדותי חיפה"

נחשף שיר הבחירות הרשמי של המועמד לראשות עיריית חיפה עו"ד דוד עציוני.  את השיר כתב, הלחין והפיק הזמר משה דץ עבור קמפיין הבחירות של דוד עציוני ואף שר בעצמו את ג'ינגל הבחירות הרשמי. במטה של עציוני בחנו מספר מועמדים עם זיקה חיפאית לביצוע שיר הבחירות הרשמי כאשר נשלחה הסקיצה של הזמר משה דץ, נבחר השיר פה אחד. משה דץ, יליד חיפה, התחנך בבית הספר המקומי, עירוני א' וצמח ממקהלות הצעירות של חיפה בראשות אפי נצר עד לבמה הגדולה בעולם בארוויזיון. דץ, בבעל קריירה מפוארת של למעלה משלושה עשורים של עשייה מוסיקלית למבוגרים וילדים הוא נכס צאן ברזל במוסיקה הישראלית ואוהב חיפה אמיתי.

עו"ד עציוני, מועמד לראשות עיריית חיפה: "אני מודה למשה היקר שהקדיש מזמנו ומכישרונו להביא אלינו שיר בחירות אמיתי שירוץ אתנו כל הדרך עד לניצחון, נעשה ונצליח, אמן".

משה דץ בתגובה: ״אחי ליאור דץ, עוה"ד והאדריכל שמתגורר בחיפה מסייע לדוד עציוני וכותב לו את כל תכניות העבודה  בהתנדבות כי חיפה חשובה לו, ביקש ממני לכתוב את הג'ינגל לדוד. אין לי שום דבר נגד יונה יהב וקליש, פשוט השתכנעתי כי עציוני, בחור צעיר עם מוטיבציה וניסיון יעשה את השינוי הנחוץ לעיר ילדותי היפה בעולם . כאן ביתי פה אני נולדתי… בחיפה". עוד הוסיף דץ: "אני חייב להגיד גם כי לאחר ששמעתי את התוכניות של דוד עציוני, לחיפה ובמיוחד בתמיכתו בתרבות ובאומנים אני שוקל ברצינות לחזור לעיר ילדותי חיפה. אני זוכר שראשי העיר המיתולוגים, אבא חושי ואלמוגי, הביאו לעיר אומנים רבים שיגורו בחיפה ויעבדו בתמורה בבתי הספר. אז נחשפתי לתיאטרון ולשירה והתאהבתי מיד במקצוע וזה הסיבה שאני היום זמר ושחקן. חבל שראשי הערים שבאו אחרי לא ידעו להמשיך את זה וחיפה איבדה את המקום המרכזי שלה בתרבות בחיפה לפי מה ששמעתי מדוד נראה לי שחיפה יכולה לצעוד קדימה ועציוני בא להעיר את העיר".

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות