ביקור מנכ"ל כללית אלי כהן במרפאות כללית בקריות

"מרפאות כללית בקריות מרשימות בשירותן הרפואי ובמגוון השרותים הרחב הניתן בהן, עובדים כאן צוותים מקצועיים ומסורים" אלי כהן מנכ"ל הכללית

אלי כהן מנכ"ל הכללית וחברי מטה הכללית הגיעו השבוע לביקור מקצועי במרפאות הכללית בקריות. המנכ"ל שסייר בליווי רונן נודלמן מנהל מחוז חיפה וגליל מערבי, חברי הנהלת המחוז ומנהלת קריות, שיבח את עבודת הצוותים והתייחס להתרחבות שרותי הכללית בכל שכונה, וותיקה וחדשה, בקריות.

הביקור החל במרפאות הרמן ונווה גנים שבקרית מוצקין, שם פגשו את אנשי הצוות ומנהלי המרפאות וקיבלו סקירה על ההישגים המרשימים, פעילות המרפאות ועל שיתוף הפעולה ושמירה על רצף הטיפול עם המרכז הרפואי זבולון. בסיום המפגש סיירו המשתתפים בשכונות החדשות הנבנות ברחבי הקריות שחלקן עתידות להתאכלס בקרוב.

בסיכום היום הודה המנכ"ל על הביקור המוצלח ואמר: "מרפאות כללית בקריות מרשימות בשירותן הרפואי ובמגוון השרותים הרחב הניתן בהן, עובדים כאן צוותים מקצועיים ומסורים. הישגי המחוז באיכות הרפואית מצוינים וראויים להערכה רבה כמו גם פריסת השרותים הרחבה והימצאות שרותי הכללית כמעט בכל שכונה בחיפה והגליל המערבי".

מנכל כללית אלי כהן במרפאת הרמן בקרית מוצקין. צילום דוד חורש
ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות