מירב גוט, סמנכ"לית וראש חטיבת הקהילה בכללית, ביקרה במרכז הרפואי זבולון

רונן נודלמן, מנהל המחוז, סיפר על ההתחדשות והרחבת השירותים במרכז הרפואי זבולון שהחלו השנה ויימשכו בשנתיים הקרובות: "לצד הרחבת שירותים קיימים אנו מכניסים ומפתחים שירותים רבים חדשים בהתאם לביקוש ההולך וגובר של האוכלוסייה לקבל את מירב השירותים בקהילה"

מירב גוט, סמנכ"לית וראש חטיבת הקהילה בכללית הגיעה השבוע (יום ד'), לסיור היכרות במרכז הרפואי זבולון של כללית במחוז חיפה וגליל מערבי. הסמנכ"לית שסיירה בליווי רונן נודלמן מנהל המחוז פגשה בצוותי המחלקות במרכז הרפואי ובמגוון השירותים של חברות הבת שנמצאים תחת קורת גג אחת.

את משתתפי הסיור ארחו ד"ר אסף הלפרין מנהל המרכז הרפואי ורביד לוי המנהלת האדמיניסטרטיבית של המרכז, שערכו סקירה על העשייה הענפה, שיפור השירות במרכז וההתאמות שנעשו בשנים האחרונות. בנוסף הסביר ד"ר הלפרין על מגוון הטיפולים והפעולות הרפואיות שניתנים במרכז וסיפר על הפעילות הענפה שמתבצעת בחדרי הניתוח המאובזרים בציוד טכנולוגי חדיש וחוסכים ממטופלי הכללית להגיע לבתי החולים ולבצע את הניתוחים במסגרת הקהילה.

במהלך הסיור ביקרה הסמנכ"לית בכל אחת ממחלקות המרכז הפרוסות על שני בנייניו של המרכז הרפואי: מחלקת אונקולוגיה, אורולוגיה, קרדיולוגיה, מרכז בריאות האישה, כירורגיה, אורתופדיה, אף אוזן גרון, מיון קהילתי, חדרי ניתוח, חדרי אשפוז יום ועוד. כמו כן נערך סיור במשכנה החדש של מחלקת הסוכרת בבניין  2  שתיפתח בשבוע הבא ובמתקני חברות הבת מקבוצת הכללית, מור, כללית סמייל, כללית אסתטיקה וכללית משלימה.

רונן נודלמן, מנהל המחוז, סיפר על ההתחדשות והרחבת השירותים במרכז הרפואי זבולון שהחלו השנה וימשכו בשנתיים הקרובות. "לצד הרחבת שירותים קיימים אנו מכניסים ומפתחים שירותים רבים חדשים בהתאם לביקוש ההולך וגובר של האוכלוסייה לקבל את מירב השירותים בקהילה. נמשיך לבצע שיפוצים ושיפורי נראות נרחבים כולל אבזור בציוד ומכשור חדיש ומתקדם". בנוסף שיתף רונן על רצף הטיפול והקשר ההדוק בין מרפאות הקהילה והמרכז הרפואי ממנו נהנים מטופלי הכללית בקריות והסביבה.

הסמנכ"לית התרשמה מעבודת הצוותים במחלקות השונות, ומפעילותו הייחודית של המרכז הרפואי בשרותי הקהילה. היא הודתה לצוותים על עבודתם המסורה והמקצועית ולהנהלת המרכז הרפואי זבולון על הסיור המוצלח והמלמד ואמרה: "המרכז הרפואי זבולון הוא מודל ייחודי בכללית, התפעלתי מנפח הפעילות המרשים שלו וממגוון הפעולות הנעשות בו ומיתרות את ההגעה לבתי החולים. אני מברכת את המחוז על שיתופי הפעולה הרבים עם החברות הבנות לטובת מטופלי הכללית".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות