ממשיכים בהתחדשות העירונית בטירת כרמל: העירייה קיימה מפגש שולחן עגול עם יזמים ואדריכלים

במפגש ולחן עגול בנושא התחדשות עירונית בטירת כרמל השתתפו כ-30 אנשי מקצוע המקדמים יוזמות במתחמים 8-7 בעיר, על פי תוכנית המתאר - שכונות ביאליק, רמב"ם, שז"ר/דקר, וחלק משכונות עמידר והפרחים: "ביקשנו מהיזמים להקפיד על הצגת תכנון פרקטי וריאלי בפני התושבים ולנהוג בשקיפות מלאה"

במסגרת הליך שיתוף הציבור וגיבוש מסמך מדיניות, נערך באחרונה מפגש שולחן עגול מקצועי בו השתתפו כ-30 יזמים ואדריכלים המקדמים יוזמות להתחדשות עירונית במתחמים 8-7 על פי תוכנית המתאר בטירת כרמל. מדובר בשכונות ביאליק, רמב"ם, שז"ר/דקר, וחלק משכונות עמידר והפרחים. מסמך המדיניות עתיד להגדיר את אופן ההתערבות במרחב הקיים, בהתחשב בתהליכי ההתחדשות העירונית המקודמים כיום ושיקודמו בעתיד.
המפגש נערך במעמד ראש העיר, אריה טל ומנכ"ל העירייה, אבישי כהן, והובילו אותו מהנדסת העיר, לנה אוסטר; מנהלת המינהלת להתחדשות עירונית, סיגל ג'ינו; ואדריכלית העיר, רעות זיגדון. עוד נכחו מהנדסת הוועדה המרחבית מורדות הכרמל, אורית מרץ ונציגת מינהל התכנון, שירה גפן. בפתח המפגש בירך ראש העיר את הנוכחים ושיתף אותם בתנופת הפיתוח והעשייה בעיר. מנכ"ל העירייה הדגיש בדבריו את חשיבות העבודה המשותפת בין כלל הגורמים ומנה מספר סוגיות תכנוניות חשובות וייחודיות לעיר.
לאחר דברי הפתיחה, הציגה מהנדסת העיר את תפיסת ההתחדשות העירונית כתהליך שיתופי על כלל הגורמים המקדמים אותו, והדגישה את חשיבות שיתוף הציבור. בהמשך, הציג צוות התכנון את התוכנית המתגבשת בשלביה המוקדמים ואת כיווני הפיתוח. אנשי המקצוע, היזמים והאדריכלים, העלו שאלות וסוגיות שונות וגם הצעות ליישום, וקיבלו מענה מהצוות.
סיגל ג'ינו, ראש מינהלת התחדשות עירונית טירת כרמל: "מדובר במפגש נוסף וחשוב בדרך לגיבוש תוכנית ההתחדשות העירונית. תושבי העיר מוצפים בימים אלה בפניות מצד יזמים שמעוניינים לקדם תוכניות התחדשות, ולא יודעים אם לחתום או לא. לאור זאת, ביקשנו מהיזמים להקפיד על הצגת תכנון פרקטי וריאלי בפני התושבים, ולנהוג בשקיפות מבחינת כלל המידע. העירייה והמינהלת פועלות על מנת להעניק לדיירים כלים, ולפרוס בפניהם את כל האפשרויות כדי שיוכלו לקבל החלטה באופן שקול".
צילום: דוברות עיריית טירת כרמל

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות