החל מיום שבת: עיריית חיפה מאריכה את שעות פעילות המצילים בחודשי הקיץ

החל מיום שבת הקרובה, עיריית חיפה מאריכה את שירותי ההצלה בחופים. במסגרת ההארכה יינתנו שירותי הצלה בחודשים יולי ואוגוסט החל מהשעה 08:00 בבוקר ועד לשעה 19:00 בערב

החל מיום שבת, 1.7.23, יוארכו שעות פעילות המצילים בחופים בחיפה ובקריית חיים, ויימשכו החל מהשעה 08:00 ועד 19:00. בכך נענית העירייה לבקשות ציבור המתרחצים להאריך את שעות פעילות המצילים בחודשי הקיץ גם לשעות הערב.
עונת הרחצה הרשמית נפתחה בחיפה לפני שלושה חודשים ולרשות ציבור המתרחצים בים עומדות תחנות הצלה בחופים: "נאות" בקריית-חיים, "החוף השקט", חוף "בת גלים", חוף "הכרמל", חוף "זמיר" וחוף "דדו".
לקראת פתיחת עונת הרחצה רכש אגף החופים של עיריית חיפה מכשירי החייאה (״דפריבילטורים״) חדשים, אשר הוצבו  בכל תחנות ההצלה.
עיריית חיפה מזכירה לציבור, כי יש לרחוץ בחופים המוכרזים בלבד ובשעות בהן ניתנים שירותי הצלה וכי הרחצה ללא פיקוח מציל אסורה ומסכנת חיים.
צילום: ניר בלזיצקי, דוברות עיריית חיפה

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות