עלייה בהישגי תלמידי טירת כרמל בבחינות הבגרות במתמטיקה ובאנגלית ברמת חמש יחידות, ובהבעה עברית

נתוני תוצאות הבחינות לשנת 2021 מצביעים על עלייה בציוני הנבחנים במתמטיקה ובאנגלית ברמת חמש יחידות, ובהבעה עברית של למידי טירת כרמל במבחני הבגרות: "ההשקעה המתמשכת והעבודה המקצועית מובילות את העיר שלנו להישגים"

עלייה בהישגי תלמידי טירת כרמל בבחינות הבגרות במתמטיקה ובאנגלית ברמת חמש יחידות, ובהבעה עברית. כך עולה מציוני הבגרות בחלק מהמקצועות שעליהם נבחנו תלמידי ישראל בשנת 2021, שפורסמו השבוע על ידי התנועה לחופש המידע.
על פי הנתונים, העלייה המרשימה ביותר נרשמה בציוני בחינת המתמטיקה ברמת חמש יחידות לימוד. ממוצע הציונים בטירת כרמל עומד על 78.45 – לעומת ציון ממוצע של כ-70 בשנת 2019. בציוני הבחינה באנגלית ברמת חמש יחידות נרשמה עלייה קלה, כשהממוצע ב-2021 עומד על 79.71. ובציוני הבחינה בהבעה עברית (שתי יחידות לימוד) נרשם גם כן שיפור נאה עם ממוצע של 76.96 ב-2021 – עלייה של כחמש נקודות לעומת השנה שקדמה לה.
מנהל אגף החינוך, ציון סודרי: "החינוך בטירת כרמל ממשיך במגמת שיפור מתמדת, כפי שגם ראינו השבוע בתוצאות מבחני המיצ"ב בשפה לכיתות ד'. ההשקעה המתמשכת והעבודה המקצועית מובילות את העיר שלנו להישגים, שאין לי ספק שימשיכו במגמה זו גם בשנים הבאות".
צילום אילוסטרציה: גטיאימג'ס

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות