עיריית טירת כרמל קיבלה ממשרד הפנים ציון 82.5 גבוה, במדד רמת תפקוד ההון האנושי

בזכות דירוגה הגבוה במדד ההון האנושי שמפרסם משרד הפנים, תיכנס עיריית טירת כרמל לתהליך המקל על הפעולות הביורוקרטיות בתחום ההון האנושי. ראש העיר, אריה טל: ״ביטוי לעבודה המקצועית שנעשית בעירייה. העובדות והעובדים הם הכוח שמניע את הצלחת הרשות"

עיריית טירת כרמל קיבלה ממשרד הפנים ציון 82.5 על רמת תפקוד ההון האנושי. דירוג המדד נקבע לאחר בחינת מספר נושאים, בהם ניהול מכרזי כוח אדם, הערכת עובדים, חריגות שכר, אישור משרות סטטוטוריות, תקן כח אדם, הגשת הצהרת הון ועוד.
בהתאם למדד שפורסם אתמול (שלישי), יואצלו סמכויות ל-123 רשויות מקומיות שביצועיהן נמצאו טובים, בהן כאמור טירת כרמל. רשויות אלה ייכנסו לתהליך המקל על הפעולות הביורוקרטיות בתחום ההון האנושי, המקודם על ידי האגף לבקרת ההון האנושי ברשויות המקומיות במשרד הפנים, עם הממונה על השכר במשרד האוצר. מודל הבקרה הדיפרנציאלי מאפשר, בין השאר, גמישות ניהולית מרבית, הפחתת ביורוקרטיה ומיטוב משאבים רגולטוריים, ומהווה כר פורה לחיזוק יכולות ניהול ההון האנושי אשר יובילו, בין השאר, גם לשיפור איכות השירות לתושבים.
ראש העיר טירת כרמל, אריה טל: ״נתוני המדד שפורסמו הם ביטוי לעבודה המקצועית שנעשית בעירייה. אני מברך את המנכ״ל, אבישי כהן ואת מנהלת אגף משאבי אנוש, רחלי מקובסקי על הובלת מערך כוח האדם בעירייה, בהתאם לכללי המינהל התקין הנדרשים במשרד הפנים. ותודה לעובדות ולעובדי העירייה, אתם ההון האנושי והכוח שמניע את עבודת והצלחת הרשות ומעניקים שירות איכותי לתושבים תוך מגמת שיפור מתמדת״.
צילום: דוברות עיריית טירת כרמל

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות