"טירת כרמל – מסע בזמן": תערוכת אמנות מרתקת, של אמנים מקומיים, תוצג בבניין העירייה ותספר את סיפורה של העיר

בחסות אגף קשרי קהילה ובשיתוף קהילת האמנים בטירת כרמל, בבניין העירייה תוצג החל ב-19 ביוני תערוכת אמנות תחת הכותרת "טירת כרמל - מסע בזמן"

בבניין עיריית טירת כרמל תוצג החל ב-19 ביוני תערוכת אמנות תחת הכותרת "טירת כרמל – מסע בזמן", בחסות אגף קשרי קהילה ובשיתוף קהילת האמנים בעיר.
התערוכה תכלול עבודות של אמנים תושבי העיר בטכניקות שונות ומגוונות, והן יתארו שלבים בחייה של טירת כרמל מימי ראשיתה ועד ימינו. אוצרת התערוכה היא האמנית ורה גייליס, והציבור הרחב יוכל לבקר בה במהלך שעות הפעילות של משרדי העירייה.
ורה גייליס, אוצרת התערוכה: "התערוכה תוציא את המבקרים בה למסע בזמן, במהלכו נחקור את ההיסטוריה של טירת כרמל. ראשיתו של המסע המרתק הזה בכפר הערבי א-טירה, והוא כולל זיכרונות, חוויות ורגעים לאורך ההיסטוריה של העיר, מאז ועד ימינו ועם מבט אל עבר העתיד המסקרן לא פחות. הציבור מוזמן!".
צילום: עיריית טירת כרמל

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות