סיירת ההורים של טירת כרמל במחווה מרגשת לחג השבועות עבור קהילת הקשישים ומועדון הנכים בעיר

חברי סיירת ההורים של טירת כרמל התגייסו לשמח את קהילת הקשישים וחברי מועדון הנכים בעיר - נרכשו מצרכים להכנת עשרות עוגות עבור חברי הקהילה והמועדון, שהוכנו והובאו לקשישים ולחברי המועדון

כחלק ממסורת חג השבועות, גם השנה נרתמו מתנדבי סיירת ההורים של טירת כרמל לשמח את קהילת הקשישים וחברי מועדון הנכים בעיר.
במאמצים משותפים של חברי הסיירת, נרכשו מצרכים להכנת עשרות עוגות עבור חברי הקהילה והמועדון. את העוגות הכינו רכזת הסיירת ברשות לביטחון קהילתי, אסתר אטיאס, שפועלת גם כמדריכה במועדונית מורשה ובמועדון הנכים מטעם האגף לשירותים חברתיים בעירייה, בשיתוף פעולה עם אילנה לוי, מדריכה במועדונית, ילדי המועדונית ובנות השירות הלאומי, אמונה וטליה.
סיירת ההורים של טירת כרמל פועלת בעיר מזה כעשור, בלילות של ימי שישי, בהפעלת הרשות העירונית למאבק באלימות, בסמים ובאלכוהול, ביטחון קהילתי בעיריית טירת כרמל. בסיירת מתנדבים כ-20 הורים, תושבי העיר, הרואים בפרויקט שליחות חברתית ומגלים מעורבות גבוהה במרחבים הציבוריים עם בני הנוער והצעירים. מטרת חברי הסיירת היא להיות המבוגר האחראי עבור בני הנוער במרחב הציבורי. המתנדבים מהווים נוכחות בוגרת במרחב הציבורי, ומסייעים בכך למנוע אלימות והתנהגות אנטי-חברתית תוך מתן מענה לנוער במצבי חירום, על מנת להגביר את הביטחון האישי של הציבור.
בקיץ הקרוב יפעילו המתנדבים גם מרחבים בטוחים לנוער במסגרת המועדון הנודד, כחלק מותכנית הקיץ שמובילה יחידת הנוער העירונית בראשות חני קוז'וקרו.
מעוניינים להצטרף לפעילות משמעותית וערכית? מוזמנים ליצור קשר בטל' 052-6137776 (אסתר אטיאס)
צילומים: באדיבות דוברות עיריית טירת כרמל

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות