שר התקשורת, שלמה קרעי, ביקר בקריית ביאליק. ראש העיר ביקש ממנו לעצור את סגירת סניפי הדואר, לדאוג לפריסת סיבים אופטיים ועוד סוגיות

שר התקשורת, שלמה קרעי, הגיע לביקור ראשון בקריית ביאליק. בביקור, ראש העיר אלי דוקורסקי ביקש מקרעי לעצור את סגירת סניפי הדואר, לדאוג לפריסה נרחבת של סיבים אופטיים ודן בבעיות קליטה לניידים בשכונות שונות בעיר

ביום חמישי האחרון, הסתיים ביקורו של שר התקשורת  ח"כ שלמה קרעי  בקרית ביאליק. השר קרעי נפגש עם ראש העיר אלי דוקורסקי והנהלת העירייה.
בפגישה נדונו מספר נושאים הנמצאים תחת אחריותו של משרד התקשורת וביניהם קשיי קליטת טלפונים סלולאריים בשכונות "גבעת הרקפות" ו"נאות אפק", עתיד סניפי הדואר בקריית ביאליק והשלמת פריסת סיבים אופטיים.
דוקורסקי ציין כי בשתי השכונות החדשות הנמצאות מצדו המזרחי של הכביש 22 קיימות בעיות קליטה וביקש סיוע משרד התקשור לכיסוי מלא של העיר . השר הורה לצוותו לקדם את הפתרון באופן מיידי.
גם בנושא סגירת סניפי הדואר ציין דוקורסקי כי הדבר יפגע בעיקר באזרחים וותיקים ועולים חדשים, המהווים אחוז ניכר מאוכלוסיית העיר.
השר קרעי הדגיש כי תהליכי השינוי ומציאת הפתרונות החלופיים יתבצעו בהידברות עם הרשות המקומית.
כמו כן,  ביקש דוקורסקי לקדם את פריסת סיבים האופטיים ברחבי העיר. לפי נתוני משרד התקשורת נכון להיום כ- 7000 בתי אב  בקריית ביאליק כבר התחברו לסיבים האופטיים המאפשרים גלישה מהירה ויציבה.
ראש העיר אלי דוקורסקי: "אני מודה לשר התקשורת שלמה קרעי על מוכנותו להיענות לבקשתנו ובכך לשפר את איכות חיי התושבים".
שר התקשורת שלמה קרעי: "שמחתי לבקר בקרית ביאליק את ידידי ראש העיר אלי דוקורסקי ולשמוע על קצב פריסת הסיבים האופטיים הגבוה בעיר – כ-83% ממשקי הבית בעיר מונגשים כבר לתשתיות המתקדמות. הנחיתי את הצוות המקצועי לתת מענה לבעיות הקליטה והדואר ברחבי העיר. יחד, בעזרת ה', נמשיך לחבר את קריית ביאליק ואת ישראל כולה לרשת תשתיות תקשורת מהירה ומתקדמת".

במהלך הביקור השר קרעי סייר באורט קריית ביאליק והתרשם מהתשתיות המודרניות של הסדנאות והכיתות.

 

צילום: עיריית קריית אתא

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות