לראשונה בקריית אתא:  פרויקט "שגרירים צעירים" היוקרתי מטעם משרד החוץ מתחיל! שר החוץ, אלי כהן, יחד עם ראש העיר, נתנו את אות הפתיחה היום

שר החוץ אלי כהן נפגש עם ראש עיריית קריית אתא יעקב פרץ והשיק את הפרויקט הייחודי של משרד החוץ שיזם לבני ובנות נוער שיפעל בשירות משרד החוץ ובשיתוף עיריית קריית אתא, ובמסגרתו ילמדו הצעירים דיפלומטיה אזרחית ודרכים לקידום האינטרסים של מדינת ישראל ושיפור תדמיתה בעולם. השגרירים הצעירים ירכשו ידע וניסיון בהסברה, ויעסקו בפרויקטים יצירתיים בפלטפורמות של רשתות חברתיות וניו מדיה וישתלבו במאבק נגד האנטישמיות ושיפור תדמיתה של ישראל בעולם

 

שר החוץ אלי כהן נפגש היום (ג׳) עם ראש עיריית קריית אתא יעקב פרץ והשניים הכריזו על תוכנית "שגרירים צעירים" של משרד החוץ שתופעל בעיר.

מדובר בתוכנית ייחודית המיועדת לבני ובנות נוער שתפעל בשירות משרד החוץ ובשיתוף עיריית קרית אתא ובמסגרתה ילמדו הצעירים דיפלומטיה אזרחית ודרכים לקידום האינטרסים של מדינת ישראל ותדמיתה בעולם.

התוכנית נועדה לייצר כוח משימה של צעירים שיתנו מענה לאתגרים הרבים עמם מתמודדת מדינת ישראל בזירה הציבורית הבינלאומית וכמענה ליחסי הציבור וההסברה של גורמים רדיקליים, בעלי אידיאולוגיות קיצוניות כנגד מדינת ישראל ואנטישמיות בכלל.

בני ובנות הנוער שישתלבו בפרויקט יובילו תהליכי שינוי תודעה ותדמית בכלים של מדיה חברתית, ברשתות החברתיות, ישתלבו בכנסים דיגיטליים בינלאומיים, בפורומים של שיח ובכל דרך שייזמו לצורך כך, כדי לקדם את מעמדה של ישראל מחד ולשתף בני נוער וצעירים בעולם בסיפורים וחוויות אישיות שיישקפו תמונה אמיתית לגבי החיים במדינת ישראל.

התוכנית המיועדת לתלמידי ותלמידות כיתות י'-יב' והיא תופעל כפיילוט לשנתיים, כאשר בשנה הראשונה יופעלו בשכבת כיתות י' ובשנה לאחר מכן יצורפו גם כיתות יא' ו-יב'. התלמידים שישתלבו בפרויקט יצוידו בידע וכלים, ינותבו למסגרות עבודה ויסייעו הלכה למעשה למערך הדיפלומטיה הציבורית של מדינת ישראל בעזרת יוזמות ייחודיות.

שר החוץ אלי כהן:  "אני מברך על השקת התוכנית בקרית אתא ומודה לראש העיר יעקב פרץ על שיתוף הפעולה ביננו. בכל תפקידיי הציבוריים הובלתי פרויקטים לקידום ושילוב בני ובנות נוער מהפריפריה החברתית והגאוגרפית לתפקידי מפתח בעולם המודיעין והכלכלה וכעת גם במשרד החוץ. אני מאמין במתן הזדמנות שווה לכל אחד ואחת, ומאמין שבכוחו של הנוער להוביל לשינוי בתודעה ובשיח העולמי ולתרום רבות לתדמיתה של ישראל. הכלים שירכשו בתוכנית יסייעו להם בעתיד להשתלב בצמרת הדיפלומטיה המדינית".

ראש העיר יעקב פרץ: "אני מודה לשר כהן על קידום התוכנית למען ילדי קרית אתא. אין לי ספק שהתוכנית תאפשר לבני הנוער בעיר להיחשף לעולם הדיפלומטיה ולהשפיע על חייהם כאזרחים במדינת ישראל".

 

צילום: עיריית קריית אתא

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות