שרת התחבורה מירי רגב הגיעה לפגישת עבודה בקריית אתא לקידום פרויקטים עירוניים ובינעירוניים בעיר

שרת התחבורה, מירי רגב, הגיעה לביקור עבודה בקריית אתא ודנה עם ראש העיר, יעקב פרץ, בפיתוח פרויקטים תחבורתיים בעיר כמו צירי תנועה עירוניים ובינעירוניים חדשים. מירי רגב: " קריית אתא היא בירת המפרץ ואנו נמשיך לפתח את השער למדינת ישראל בכל דרכי התחבורה האפשריות"

 

ראש העיר יעקב פרץ נפגש עם שרת התחבורה מירי רגב וצוות משרדה לדון בשורה של פרויקטים תחבורתיים לקידום העיר ביניהם: כבישים עירוניים ובינעירוניים, פיתוח צירי תנועה חדשים, שכונות חדשות, פרויקט כביש סובב אתא, קידום מערך התחבורה הציבורית ביניהם המטרונית והרק"ל , הקלת עומסי התנועה ועוד.

הפגישה החלה בסיור בעיר שכלל ביקור ברחוב התעלה על מנת לעקוב אחר התקדמות העבודות במסגרת פרוייקט הדגל "כביש סובב אתא."

שרת התחבורה מירי רגב הבטיחה לסייע לקדם את הפרויקטים העירוניים וציינה כי: "קרית אתא היא אחת הערים המתפתחות בארץ וכעיר הבירה של איזור המפרץ חשוב שיהיה בה מענה מיטבי למערך תחבורה נגיש לתוך העיר ומחוצה לה, לצד מערך הסעות המוניות מתקדם."

מעיריית קרית אתא נמסר :"במהלך השנים האחרונות אנו פועלים לקידום תכניות תחבורתיות שישרתו את כל תושבי העיר. מדובר בפרויקטים עירוניים ובינעירוניים אשר ינגישו את הנסיעה לעיר ומחוצה לה , יפחיתו עומסי תנועה ויגבירו את הבטיחות."

 

 

צילום: עיריית קריית אתא

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות