שורדי שואה לצד תלמידים ותושבים רבים בעצרת העירונית המרכזית בטירת כרמל לציון יום הזיכרון לשואה ולגבורה

באולם, שהיה מלא מפה לפה כבכל שנה, נכחו רבים מתושבי העיר, בהם שורדי שואה, חניכי תנועות הנוער ותלמידים רבים בעצרת הזיכרון בטירת כרמל לציון יום השואה והגבורה. הערב המרגש ננעל באמירת "קדיש״ ושירת "התקווה"

 

באולם אשכול פיס שבבית הספר שיפמן נערכה אמש (שני) עצרת הזיכרון העירונית לציון יום הזיכרון לשואה ולגבורה תשפ"ג. האירוע הופק על ידי מתנ״ס טירת כרמל, תלמידי ומורי בית הספר, והוא נערך במעמד ראש העיר, אריה טל.

באולם, שהיה מלא מפה לפה כבכל שנה, נכחו רבים מתושבי העיר, בהם שורדי שואה, חניכי תנועות הנוער ותלמידים רבים. כמו כן נכחו באירוע נציגי הנהלת ומועצת העיר והנהלת המתנ"ס, בהם מ"מ ראש העיר, מוריס אסייג; סגני ראש העיר, יאיר סיידה ודוד שחר; מנכ"ל העירייה, אבישי כהן; מנהל אגף החינוך, ציון סודרי; יו"ר דירקטוריון המתנ"ס, פריד אברהם ועוד.

העצרת, שנערכה השנה בסימן 80 שנה למרד גטו ורשה, נפתחה במיצג אמנותי שמסמל את מסילות הרכבת בדרך לגטו, אשר הוצב במבואת האולם. במרכז הערב הציגו מורי ותלמידי בי״ס שיפמן, להקת קול הלב והתיאטרון הקהילתי של המתנ״ס מסכת וקטעי קריאה, שירה והמחזה. הערב המרגש ננעל באמירת "קדיש״ ושירת "התקווה".

ראש העיר, אריה טל הדגיש בדברים שנשא בעצרת את גבורתו של העם היהודי בתקופה האפלה בהיסטוריה, ואת הנס הגלוי בהקמתה של מדינת ישראל מתוך אפר השואה: ״דווקא בימים מורכבים ומאתגרים אלה שעוברים על מדינת ישראל, מוטלת עלינו החובה המוסרית לשמור על הפלא שהקמנו ולהיות גאים על היותנו יהודים, אחים, החיים כבני חורין בארץ הקודש".

 

 

צילומים: דוד עקיבא, דוברות עיריית טירת כרמל

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות