נחנך בבית הספר "קדימה" בקריית ביאליק חדר סנוזלן מיוחד לזכרה של אשת החינוך דלית קורן ז"ל

במלאת שנה לפטירתה של אשת החינוך המוערכת בקריית ביאליק, דלית קורן ז"ל, נחנך בבית הספר קדימה בעיר חדר סנוזלן מיוחד לזכרה.ילדיה של דלית קורן ז"ל, טל ורגב, העמידו תרומה נכבדה להצטיידות חדר סנוזלן משודרג בבית הספר

במלאת שנה לפטירתה של אשת החינוך הוותיקה והמוערכת, דלית קורן ז"ל, שחינכה דורות של תלמידות ותלמידים בקריית ביאליק, נחנך בבית הספר קדימה חדר סנוזלן הנושא את שמה.

ילדיה של דלית קורן ז"ל, טל ורגב, העמידו תרומה נכבדה להצטיידות חדר סנוזלן משודרג בבית הספר.

מדובר בחדר וויסות חושים ורוגע הסוחף בצלילים, אורות, וידאו ורטט המסונכרנים ביניהם. חדר סנוזלן מעודד הפעלה רב חושית, למידה וחווית הפעלה מיוחדת ומסייע בטיפול בילדים על רצף האוטיזם וילדים עם בעיות קושי וריכוז.

ראש העיר אלי דוקורסקי, אחיה של דלית קורן ז"ל, הודה לבית הספר קדימה, למנהלת בית הספר מזי שניידר ולצוות החינוכי שהעלו ערב זיכרון מרגש ומרטיט: "תודה על האירוע המרגש. אני מתגעגע לאחותי שנפטרה צעירה כל כך עם המון תוכניות  לעתיד ורצון לתרום לזולת".

צילום: עיריית קריית ביאליק

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות