באופן יוצא דופן, ראש עיריית קריית ביאליק החליט להעביר לעובדי העירייה, לפני חג הפסח, את המענק שהמדינה סיכמה לתת להם, למרות שהכסף לא הועבר עדיין מהאוצר

ראש העיר דוקורסקי לעובדי עיריית קריית ביאליק: "למרות החלטת משרד האוצר לא לשפות את הרשויות המקומיות עבור המענק שהובטח להם עד תשלום השכר בחודש מרץ, החלטתי להעביר לעובדי עיריית קריית ביאליק את מלוא המענק לקראת חג הפסח"

 

לאחרונה הושגו הבנות בין ההסתדרות הכללית לבין משרד האוצר ומרכז השלטון המקומי בנוגע למתן מענק חד פעמי לעובדי הרשויות המקומיות בגובה עד 6,000 שקל בגין פערי שכר.
משרד האוצר התחייב לשפות את הרשויות המקומיות עבור העובדים המתוקצבים על ידי המדינה. על אף ההתחייבות, הרשויות המקומיות קיבלו ההודעה כי השיפוי לא יגיע לפני תשלום שכר חודש מרץ, מועד המענק לפני חג הפסח.

ביום שישי (24.3.2023) הודיע מרכז השלטון המקומי לרשויות כי עקב אי תשלום השיפוי ממשרד האוצר, הרשויות ישלמו לעובדים מענק בשכר הקרוב על סך 2,000 שקל בלבד.
עם קבלת ההודעת מרכז השלטון המקומי, קיים ראש עיריית קריית ביאליק, אלי דוקורסקי, התייעצות עם מנכ"ל העירייה ליאור טרגן, גזבר העירייה חן פרץ ויושבת ראש ועד העובדים נאוה מורד, בה הוחלט כי העירייה תשלם את המענק *המלא* בגובה 6000 שקל כבר במשכורת חודש מרץ, לפני חג הפסח לאור העובדה, כי העובדים כלכלו את צעדיהם לקראת החג בציפייה ובהבנה שיקבלו את מלוא המענק.

ראש העיר אלי דוקורסקי: "אני מאחל חג פסח שמח וכשר לעובדות ועובדי העירייה המסורים הפועלים ללא לאות למען תושבי העיר".

 

צילום: עיריית קריית ביאליק

 

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות