תכירו את הרוקחת הראשית והמנהלת החדשה של בית המרקחת במרכז הרפואי לין בחיפה

מנהלת בית מרקחת חדשה במרכז הרפואי לין: עביר נאטור היא הרוקחת האחראית חדשה במרכז לרפואה יועצת לין של כללית במחוז חיפה וגליל מערבי. לרווחת תושבי חיפה בית המרקחת פתוח בימים א-ה עד 23:00 ובימי שישי 8-12

 

עביר נאטור (58), נשואה + 3, מתגוררת בחיפה, תואר ראשון ושני ברוקחות סיימה בגרמניה. את דרכה בכללית החלה כבר לפני 30 שנה. היא עבדה במרכז רפואי העמק ובית חולים בלינסון מקבוצת כללית.

בימים אלו נאטור מונתה למנהלת החדשה של בית המרקחת במרכז לרפואה יועצת לין של כללית.

מבחינתה של עביר זהו סגירת מעגל. כשהחלה לעבוד במחוז חיפה וגליל מערבי לפני 27 שנה, היא החלה בבית מרקחת בלין וכעת היא מנהלת אותו. עביר הייתה גם רוקחת אחראית של בית מרקחת קרית אליהו ובית מרקחת אבן סינא.

"אני אוהבת את המקצוע שלי כרוקחת, יש לי תחושת סיפוק בידיעה שאני עוזרת למטופלים ותורמת בשמירה על בריאות הציבור. חשוב לי להמשיך לעבוד בשירותי בריאות כללית – ארגון הבריאות הגדול בארץ משום שכאן נותנים מקום לרוקח, למקצועיות שלו. ישנה תמיכה והשקעה מהנהלת הרוקחות בראשותה של אירנה מלנבסקי, מקיימים השתלמויות, הדרכות, השתתפות בפרויקטים שונים" מספרת עביר.

המרכז לרפואה יועצת לין הינו בין הגדולים של כללית בארץ, בית המרקחת במרכז מותאם ומונגש לאנשים עם מוגבלויות ומאויש ע"י שבעה רוקחים.

"המסר שלי לציבור הוא לשמור על אורח חיים בריא, ליטול תרופות בצורה הנכונה ובזמן הנכון וממליצה תמיד להיעזר ברוקח בכל הקשור לטיפול התרופתי, בשביל זה אנו כאן" מסכמת עביר.

"אני רוצה לברך את עביר על התפקיד החדש. עביר בעלת ניסיון ניהולי רב ואין לי ספק שהיא תצליח בתפקידה כמנהלת בית מרקחת חשוב זה ותמלא את תפקידה על הצד הטוב ביותר", בירכה אירנה מלנבסקי הרוקחת המחוזית במחוז חיפה וגליל מערבי בכללית.

 

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות