תעודת הצטיינות לתלמידי חט"ב שיפמן בטירת כרמל בתחרות בינלאומית לעידוד אקטיביזם סביבתי בקהילה

באירוע הבינלאומי להצגת מיזמים עבור המיזם "באנו להרים", זכו תלמידי חטיבת הביניים של בית הספר שיפמן בטירת כרמל בתעודת הצטיינות בקטגוריית "שיתוף הקהילה"

תלמידי חטיבת הביניים של בית הספר שיפמן זכו אתמול (רביעי) בתעודת הצטיינות בקטגוריית "שיתוף הקהילה", באירוע הבינלאומי להצגת מיזמים עבור המיזם "באנו להרים" שיזמו בשיתוף גורמים רבים מהקהילה, במסגרת תוכנית "המהפחנים".
האירוע התקיים במרכז לחינוך סביבתי חירייה, בהשתתפות נבחרות מכלל אשכולות ותפוחי הפיס למדעים ואמנויות ברחבי הארץ. במהלך הכנס הציגו התלמידים פיץ' – נאום קצר באנגלית – המתאר את העשייה המבורכת שלהם עם הקהילה בפני פאנל שופטים שהורכב מנציגי האיחוד האירופי. השופטים, שהביעו התלהבות רבה מהמיזם, נדהמו מרמת המעורבות והשיתופיות של התלמידים עם גורמי הרשות השונים.
"באנו להרים" הוא מיזם חינוכי-חברתי-ערכי, העוסק בהעלאת המודעות ובפיתוח אחריות של התושבים על צואת הכלבים הפזורה ברחובות העיר.
עדי ברקוביץ', מנהלת אשכול הפיס והאחראית על קידום מצוינות בחינוך בטירת כרמל: "זהו הישג אדיר לתלמידי חטיבת הביניים שיפמן ולטירת כרמל. הזכייה משקפת נאמנה את מכלול שיתופי הפעולה שנרקמו בין התלמידים לשותפיהם לעשייה הסביבתית הכה חשובה. בהזדמנות זו אני רוצה לומר תודה רבה לפני שלו, מורתם להוראת המדעים והסביבה, המלווה את התלמידים בצורה מקצועית המעודדת מצויינות ויצירתיות.
תודה רבה לציון סודרי מנהל אגף החינוך; לאירמה אלואשווילי, מנהלת אגף קשרי קהילה; לחגית ליברמן, מנהלת מחלקת קשרי קהילה; לד"ר יריב שגיא, יועץ ותכנון אסטרטגי; למרכז קליקה; לפעילים הקהילתיים מתחום הקיימות; ולנציגי קהילת נאמני הניקיון. כמו כן, תודה רבה לסלבה ואולג באנינסון, הבעלים של רשת מזון וציוד לבעלי חיים פט צ'ויס ונותני החסות של הההפנינג הענק שייערך ביום רביעי, 20 באפריל בשעה 17:30 בגינת הכלבים שברח' אריאל שרון. הצטרפו אלינו, ויחד נשמור על טירת כרמל היפה נקייה מצואת כלבים".
צילומים: באדיבות דוברות עיריית טירת כרמל

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות