נחנכה מרפאת כללית המשודרגת והמחודשת בבסמת טבעון, בה ניתנים שירותי רפואת משפחה, נשים, בית מרקחת ועוד

במעמד ראש מועצת בסמת טבעון, ראיד זבידאת, נחנכה מרפאת כללית המחודשת בבסמת טבעון. "תודה רבה על המרפאה החדשה והיפה שמצטרפת לשרות המצוין שניתן לתושבי בסמת טבעון, אני רוצה להודות לצוות המרפאה שמקבל כל מטופל שמגיע באדיבות ובסבלנות ומסייע לו. אשמח שבעתיד יורחבו שרותי המרפאה ויתווספו רופאים יועצים בתחומים נוספים"' ברך ראיד זבידאת ראש המועצה

 

מרפאת בסמת טבעון של כללית התחדשה ושודרגה. ערב ההשקה התקיים ביום שני (6.3.23) במעמד מכובד של ראש מועצת בסמת טבעון, ח"כ יאסר חוג'יראת שכיבד בנוכחותו, וכן בעל הנכס נאדר נעראני ומכובדים נוספים, מנהל המחוז רונן נודלמן, חברי הנהלת המחוז, צוות הנהלת המנהלת וצוות המרפאה בראשותו של ד"ר עלי הואש.

"אני שמח ומתרגש לעמוד כאן היום במרפאה החדישה והמושקעת. אנו שמחים מאוד במשכננו החדש ונמשיך להעניק שרות מצוין למטופלי המרפאה", ברך ד"ר הואש בטקס ההשקה.

במהלך השנה האחרונה הבנייה והשיפוץ התקיימו במרץ ויצרו את המרפאה החדישה והמושקעת בה הוקדשה מחשבה רבה על תכנון מיטבי עבור הצוות ועבור מטופלי המרפאה. במרפאת בסמת טבעון ניתנים שרותי רפואת משפחה, רפואת ילדים, רפואת נשים, שרותי משרד בניהולה של זהבה בודניוק, סיעוד בניהולו של מר עבד אל רחמן ווליד. בית המרקחת שעד כה היה בניהולו של עבוד תאופיק, שסיים את תפקידו ביום ההשקה ינוהל ע"י סמר ג'אבר. חברי הצוות וההנהלה ניצלו את המעמד ובירכו את תאופיק על יציאתו לגמלאות והודו לו על שנים רבות של עשיה ועבודה מסורה.

"אני מודה לכל המכובדים על נוכחותם החשובה בטקס, יום חגיגי ומרגש. השילוב של מבנה חדשני מרווח ויפיפה עם צוות מקצועי שעושה דרך ארוכה יחד, מהווה מענה זמין ואיכותי לתושבי המועצה. לרווחת הצוות והמטופלים שיפצנו את מבנה המרפאה ונמשיך לשפר ולשדרג את השירותים בבסמת טבעון והסביבה לרווחת התושבים", מסכם רונן נודלמן מנהל המחוז.

 

צילום: כללית מחוז חיפה והגליל המערבי

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות