נג'את אבו סאלח מונתה למנהלת הסיעוד של מנהלת מרפאות כללית בכל חיפה

מינוי חדש בכללית בחיפה: נג'את אבו סאלח, מונתה למנהלת הסיעוד של מנהלת חיפה. נג'את, תהיה אחראית על 103 אחיות ומנהלות סיעוד העובדות במרפאות ראשוניות ויועצות ברחבי העיר חיפה

 

נג'את אבו סאלח (54), נשואה + 2, מתגוררת בחיפה, בוגרת בית ספר לאחיות בבית חולים בני ציון, בעלת תואר ראשון בניהול מערכות בריאות במכללת עמק יזרעאל ותואר שני בסיעוד באוניברסיטת חיפה, סיימה קורס על בסיסי בבריאות הקהילה ובהדרכה קלינית בוגרת  ודרג בכיר בכללית.

בתחילת דרכה עבדה במחלקה פנימית במרכז רפואי כרמל מקבוצת כללית, לאחר מכן עברה לקהילה ועבדה כאחות במרפאות כללית ברחבי המחוז. לפני שהחלה את תפקידה כמנהלת הסיעוד של מינהלת חיפה, עבדה נג'את כמנהלת הסיעוד של מינהלת כרמים במשך 6 שנים.

"בחרתי לעבוד בכללית כי ידעתי שזהו ארגון הבריאות הגדול בארץ ששם את קידום הבריאות של המטופלים בראש מעייניו. כשהתחלתי לעבוד בכללית נחשפתי גם להשקעה של הארגון במשאב האנושי שבזכותו כללית מוגדרת היום כארגון בריאות איכותי, מקצועי, דינמי, מתחדש אשר מתאים את עצמו לכלל השינויים שמתרחשים בחברה" מספרת נג'את.

נג'את, שאחראית על 103 אחיות ומנהלות סיעוד העובדות במרפאות ראשוניות ויועצות ברחבי העיר חיפה מספרת על חלום הילדות שהתגשם: "עבורי, להיות אחות זהו חלום ילדות וכל השנים פעלתי על מנת להגשים חלום זה" היא מוסיפה, שהדבר שמניע אותה כל יום הוא הצורך לייצר תהליכי עבודה שיטיבו ויקדמו את העובדים במרפאות. "הצוותים שלנו עובדים בעומסים פיזיים ונפשיים אדירים, אני באמינה כי מתן כלים לקידום בריאות המטופלים, יעצים אותם ויסייעו להם לצמוח ולהתקדם, יגביר את תחושת הסיפוק וישפר את שביעות רצונם" מספרת נג'את.

בזמנה הפנוי נג'את אוהבת לטייל בעולם, ללמוד ולהכיר תרבויות חדשות וליהנות מהדברים הקטנים.

המסר שלה לאחים והאחיות הוא: "חשוב לאהוב את מה שעושים, לשאוף תמיד ללמידה ללא גבולות, גם כשאין זמן לא לוותר, להמשיך להתפתח מקצועית ואישית. לחשוב מחוץ לקופסא, להעז לעשות שינויים, לעבוד קשה על מנת להגשים חלומות ולזכור שתמיד יש לאן לשאוף ושהשמיים הם הגבול התחתון …."

"נג'את בעלת ניסיון ניהולי רב ואין לי ספק שהיא תצליח בתפקידה כמנהלת הסיעוד של כללית בחיפה, תמלא את תפקידה  על הצד הטוב ביותר ותוביל את האחים והאחיות במנהלת קדימה", בירכה רינת בסל, מנהלת הסיעוד של מחוז חיפה וגליל מערבי בכללית.

 

צילום: כללית מחוז חיפה

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות