"גוגלה" בטירת כרמל: מכינים את ילדי הגנים לעולם הדיגיטלי

מערכת החינוך בטירת כרמל תטמיע את המיזם הפדגוגי-דיגיטלי, הכולל כלים ממוחשבים למידע ולתקשורת המיועדים לקידום החינוך וההתפתחות של הילדים

 

מערכת החינוך בטירת כרמל ממשיכה לצעוד עם הקידמה כבר בגיל הגן: בקרוב ייהנו ילדי וילדות גני החובה בעיר ממיזם "גוגלה", הכולל כלים ממוחשבים למידע ולתקשורת, המיועדים לקידום החינוך וההתפתחות של ילדים צעירים.
מטרת המיזם, המקבל את תמיכתו של ראש העיר, אריה טל היא להכין את הילדים בגילים הצעירים והרכים לתפקוד מיטבי בעולם המתוקשב שלתוכו הם גדלים, בסיוע כלים חווייתיים ורלוונטיים התואמים את התפתחותם ואת עולמם. הכלים פותחו על ידי טובי המומחים בתחום החינוך, תוך התאמה מרבית לצורכי הילד.
הכלים שכולל מיזם "גוגלה":
– "גלה לי": מנוע חיפוש לילדים, המאפשר להם לחפש מידע בנושאים שמעניינים אותם, מקדם את היכולות הנדרשות לשליפתו, ומפתח אוריינות למידע.
– "מייל לי": דואר אלקטרוני מאובטח, המאפשר לילדים לתקשר עם חבריהם לגן, עם הוריהם ועם צוות הגן. מחנך לקיום תקשורת לא מילולית ומפתח אוריינות לשפה הכתובה.
– "כתוב לי": מעבד תמלילים לילדים, המאפשר להם לכתוב ולהדפיס מסרים, מקדם אוריינות לשפה הכתובה – הכרת כללי כתיבה בסיסיים, הבנת המטרות והשימושים השונים של הכתיבה.
– "כמה-כמה": גיליון אלקטרוני לילדים, המאפשר להם להתייחס לתופעות מחיי היומיום שלהם בעקבות איסוף נתונים ועיבודם. מפתח ומעשיר את עולמם בתחום החינוך המדעי-טכנולוגי, מחנך להתבוננות מושכלת בסביבה, ומקנה כלים לכך.
בשבוע הבא יעברו מנהלות הגנים בטירת כרמל הדרכה מקוונת על כלי "גוגלה", על מנת להטמיע את המיזם במערכת החינוך העירונית.
מנהל אגף החינוך, ציון סודרי: "אנו מברכים על כניסתו של מיזם 'גוגלה' לגני החובה בעיר. מדובר בפלטפורמה פדגוגית דיגיטלית, המאפשרת שימוש חווייתי, נאות, יעיל ואתי בסביבת המחשב. השירות מאושר על ידי משרד החינוך והפיקוח החינוכי, וזוכה במשובים טובים מהורים ומצוותי חינוך בערים שבהן הוא כבר פועל".

 

צילום: באדיבות דוברות עיריית טירת כרמל

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות