קריית ביאליק ממשיכה בתנופת העשייה וחידוש התשתיות העירוניות בכל העיר: מקרצוף וסלילת כבישים ברחובות ועד חידוש תשתיות

חידוש התשתיות העירוניות ברחבי קריית ביאליק ממשיך מעבודות סלילה, קרצוף ופתיחת כבישים ועד תכנית להטמנת קווי מתח גבוהים

 

עיריית קריית ביאליק ממשיכה במלוא המרץ בחידוש התשתיות העירוניות בשכונות הוותיקות, כשבשבוע שעבר הושלמה סלילת רחוב התל ורחוב הערמונים. בעיצומן עבודות סלילה ברחוב קרן היסוד, כאשר המקטע מול הסופרמרקט ייסלל מחדש במסגרת עבודות שיפוץ המרכז המסחרי סביניה. בשדרות בן גוריון נמשכות עבודות הקרצוף והסלילה. כמו כן, נמשכות עבודות פיתוח וסלילת כבישים ומדרכות ברחובות קק"ל ודליה.

בפארק התעשייה קריית ביאליק השבוע יושלמו העבודות להחלפת אבן שפה ברחוב החרושת ובשבוע הבא תושלם סלילת הרחוב. כמו כן, ברחוב הנס מולר פינת רחוב המסגר הוקם קיר אומנותי, תרומת משפחתו של התעשיין ישראל בנקר ז"ל.

ראש העיר קריית ביאליק אלי דוקורסקי: "אנו לא עוצרים לרגע וממשיכים לשדרג ולשפץ את התשתיות בכל שכונות העיר. בפגישתי בשבוע שעבר עם שר האנרגיה ישראל כץ ומנכ"ל חברת החשמל, סיכמתי לקדם את הטמנת קווי המתח הגבוה ברחבי העיר העוברים בסמיכות לבנייני מגורים. הטמנת קווי המתח תבוצע על ידי חברת החשמל ובמימונה. בנוסף, יפרסם בקרוב השר כץ את הכללים להטמנת קווי מתח עליון, כך שחברת החשמל תוכל להיכנס לפרויקט נוסף להטמנת קווי המתח העוברים לאורך טיילת שמעון פרס – טיילת הגדורה".

 

בתמונות: רחובות קרן היסוד והערמונים לאחר השדרוג. צילום: עיריית קריית ביאליק

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות