עסק מציל חיים: תעודות הוקרה לעסקים בטירת כרמל, שהשתתפו בקמפיין ייחודי למניעת אלימות במשפחה

מספר עסקים בטירת כרמל התגייסו לפרויקט מיוחד שבא להעלות את המודעות ולהילחם בתופעת האלימות במשפחה. הם עשו זאת דרך סטיקרים על משלוחים ועוד. השבוע הם קיבלו על כך תעודות הוקרהתעודות הוקר

 

במהלך השבוע האחרון הוענקו תעודות הוקרה לעסקים בקהילה בטירת כרמל, שלקחו חלק בקמפיין להעלאת המודעות למניעת אלימות במשפחה.
מדובר במיזם שהתקיים בשיתוף פעולה בין מרכז תפנית לטיפול ולמניעת אלימות במשפחה של אגף הרווחה והשירותים הקהילתיים, והרשות לביטחון קהילתי עם מועצת הנוער העירונית באמצעות מרכז הנוער ועם כפר הסטודנטים מטעם מרכז צעירים וצעירות "זוזו".
​במסגרת המאמץ החברתי למניעת אלימות במשפחה והעלאת המודעות, עברו בני הנוער והסטודנטים בין בתי עסק וחילקו להם מאות מדבקות ופלאיירים, שעליהם מודפס ברקוד שסריקתו מובילה לשאלון לזיהוי "זוגיות לא בריאה". המדבקות צורפו למשלוחים שיצאו מבתי העסק הללו לבתי התושבים, וכך המסר הגיע לקהילה, כאשר מטרת העל היא אחת – הצלת חיים.
לקמפיין נרתמו שורה של עסקים מקומיים בעיר: אמריקן פיצה, ארז עיצוב שיער, בורגרים, בונה פורטונה, גלידריית ADELA, הבאגט הלוהט, חומוס אליהו, טעמים גם על האש בע"מ, לייזר מקס בע"מ, מסעדת מיט שופ, מסעדת פאטיו, מסעדת רובן, מספרת סילבי, ניו פאשן, ניקושא/פשוט טעים, פיצה בוניטה, פיצה סטורי, פלאפל סבח, קובה גוטה, קצביית בשר השור בע"מ, תפארת ישראל ו-MIMOS.
במרכז תפנית לטיפול ומניעת אלימות במשפחה מעידים, כי מספר הפניות העצמאיות למרכז לצורך התייעצות וקבלת סיוע בנושא דינמיקה זוגית אלימה, עלה משמעותית מאז תחילת הקמפיין.
יצוין כי אגף הרווחה, מרכז תפנית, הרשות לביטחון קהילתי, יועצת ראש העיר לקידום מעמד האישה והמוקד העירוני 106 עומדים לרשות התושבות והתושבים במקרי הצורך בכל עת, כל השנה, 24/7. אנו מזמינים עסקים נוספים לקחת חלק בקמפיין ולתמוך בהעלאת המודעות לנושא. לפרטים: מרכז תפנית, טל' 04-6803380.

 

צילומים: באדיבות דוברות עיריית טירת כרמל

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות