שירות חדש בכללית בחיפה – רפואת עיניים לילדים במרפאה במגדל הנביאים ארמון

ד"ר שרון שוורץ, מומחית ברפואת עיניים בכללית מחוז חיפה וגליל מערבי, החלה לעבוד במרכז לרפואה יועצת ארמון של כללית בחיפה כרופאת עיניים ילדים

 

ד"ר שאון שורץ (35), נשואה +1, מתגוררת בחיפה, בוגרת בית ספר לרפואה באוניברסיטת בר אילן בצפת. את הסטאז' סיימה במרכז רפואי כרמל מקבוצת כללית, את התמחות ברפואת עיניים סיימה גם כן בכרמל. כיום עובדת כרופאה בכירה לרפואת עיניים במחלקת עיניים במרכז הרפואי כרמל וכעת ניתן לפגוש אותה גם במרכז לרפואה יועצת ארמון של כללית בחיפה כרופאת עיניים ילדים. זימון תור דרך האתר, אפליקציה ו2700*.

"אני שמחה לתת שירות לילדי כללית בחיפה. בחרתי ללמוד רפואה ובפרט, רפואת עיניים כיוון שזהו תחום מרתק בעיניי, הכולל חדשנות רבה וטכנולוגיה מתקדמת. החלק החשוב והמספק ביותר בעבודה הוא המפגש עם המטופלים. התקשורת עם המטופל חשובה על מנת להבין את התלונה של המטופל, הכרת אפשרויות הטיפול השונות ותיאום ציפיות על מנת להסביר לו את האפשרויות הטיפוליות העומדות בפניו ולבסוף לראות את התוצאות והתגובה של המטופל לאחר הצלחת הטיפול", משתפת ד"ר שורץ.

במרכז לרפואה יועצת ארמון ניתן לקבל מגוון שירותי כללית תחת קורת גג אחת: מרכז בריאות הילד ובו שירותי רפואה יועצת לילדים על ידי טובי המומחים בתחומי ריאות, ראומטולוגיה, אף אוזן גרון, כירורגיה, אנדוקרינולוגיה, סוכרת ילדים, תזונה ודיאטה ועוד. מרפאה לטיפול בילד ובנוער, רפואה יועצת עם מומחי כללית בתחומים: א.א וגרון, עיניים עור ונשים, מכון להתפתחות הילד, שיר"ן וכללית סמייל.

לאחרונה עברה מרפאת כללית אבן סינא למגדל ארמון וניתן שירות בית מרקחת של כללית באותו מתחם.

"המלצה שלי היא לבצע בדיקות סקר שגרתיות לעיניים כבר בגיל שנה, שלוש ושש, על מנת לזהות בעיות עיניים מוקדם כמו עין עצלה, על מנת שנוכל לטפל בזמן", מסכמת ד"ר שורץ.

בנוסף לשירותים הניתנים במרפאות, לנוחיותם של לקוחות הכללית במחוז חיפה וגליל מערבי רשת מיונים קהילתיים. בעיר חיפה נמצאים המיון הקהילתי במרכז לרפואה יועצת לין ומוקד הלילה וסופי השבוע בכרמל. שעות מתן השירות הרפואי במיון הקהילתי לין מ8:00 עד 23:00 מידי יום, כולל סופי שבוע (שבת החל מהשעה 12:00) וחגים. הצוות הרפואי מורכב ממומחים בתחומי רפואת משפחה, ילדים, פנימית וטראומה ונותן מענה רחב ללקוחות כללית מבוגרים וילדים.

במוקד לרפואה דחופה של כללית בבית חולים כרמל, ניתן השירות בין השעות 19:00-23:00 ובסופי שבוע וחגים.

* הביקור החל מהשעה 19:00 כרוך בהשתתפות עצמית.

 

צילום: כללית מחוז חיפה

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות