תכירו את המנהלת החדשה של מרפאת כללית בקרית שמואל בחיפה, שנותנת פרשנות מיוחדת למילה "בריאות"

ד"ר מרים דוידסון גילרון, היא המנהלת החדשה של מרפאת כללית בקרית שמואל, מחוז חיפה וגליל מערבי

 

מנהלת חדשה למרפאת כללית בקרית שמואל, מחוז חיפה וגליל מערבי

ד"ר מרים דוידסון גילרון  (38), נשואה + 3, היא המנהלת החדשה של מרפאת כללית בקרית שמואל בחיפה.

ד"ר גילרון למדה רפואה באוניברסיטת בן גוריון בבאר שבע, את הסטאז' ביצעה במרכז רפואי כרמל מקבוצת כללית, את התמחות ברפואת המשפחה סיימה במחלקה לרפואת המשפחה של כללית, מחוז חיפה וגליל מערבי. ד"ר דוידסון גילרון בוגרת תוכנית "אופק" למנהיגות לרופאי משפחה. בנוסף, מלמדת מתמחים לרפואת משפחה.

במהלך ההתמחות, ד"ר דוידסון עבדה במרפאת כללית בעין השופט ובמרכז הרפואי כרמל תוך כדי  עבודה בהוספיס בית של כללית. לפני שהחלה לנהל את מרפאת קרית שמואל, עבדה כרופאת משפחה במרפאה ובמרפאת כללית נווה גנים.

"אני שמחה לקבל את תפקיד הניהול במרפאה שאני אוהבת, להיות חלק מצוות נהדר שמשתדל לסייע ולהקל על  המטופלים כמה שניתן. מגיל צעיר נמשכתי לתחום הרפואה, אני אוהבת את השילוב של החשיבה הרפואית עם ההוויה אנושית, את העיסוק במגוון רחב של נושאים רפואיים ואת הקשר ארוך הטווח עם המטופלים שקיים  ברפואת המשפחה", מספרת ד"ר דוידסון גילרון.

אני ממליצה  לתרגל "בריאות" לפי הרמב"ם : בולם רוגזו, ימעיט אוכלו, ויגביר תנועתו – אני מאוד מאמינה בקשר בין הרגלים יומיומיים מיטיבים לבריאות פיזית ונפשית" מסכמת ד"ר דוידסון גילרון.

במרפאת קרית שמואל בניהולה, ניתן לקבל שירותי רפואה במגוון מקצועות: רפואת משפחה, ילדים, נשים, ריפוי בעיסוק ילדים, ריפוי בדיבור ילדים, פיזיותרפיה ילדים, תזונה ודיאטה, שירותי סיעוד, משרד ובית מרקחת.

בנוסף, ישנו שירות של תרופות עד הבית. בשירות זה המטופל יכול להזמין באמצעות האתר או אפליקצית כללית, תרופות עד לבית וזה מגיע תוך כשני ימי עסקים. עלות המשלוח הינו 27 ₪, מגיל 75 ואילך השירות ללא תשלום. התשלום מבוצע באמצעות הוראת התשלום הקבועה (בילינג). המשלוח ללא עלות בקנייה מעל 150 שקל (לא כולל תרופות מרשם).

בנוסף לשירותים הניתנים במרפאות, כאשר מתעוררת בעיה רפואית אין הצורך לצאת מהבית, לנוחיותכם – ייעוץ און ליין, ללא עלות למבוטחי כללית, ובו ניתן לקבל ייעוץ על ידי מומחים איכותיים ומנוסים ברפואת משפחה, ילדים ועור בווידאו-צ'ט. שירותי רופאי ילדים און ליין פועל 24 שעות ביממה, בסופי שבוע וחגים. שירות רופאי משפחה פעול במהלך כל השבוע, כולל סופי שבוע וחגים בין השעות 13:00-23:00, שירות רופאי עור און ליין פועל במהלך השבוע בין השעות 08:00-22:00 וימי שישי 08:00-13:00.

הרופאים בשירות און ליין של כללית מקבלים את כל הנתונים הרפואיים של הפונה, כפי שמופיעים בתיקו הרפואי האישי של המטופל. את סיכום ההתייעצות מעבירים למטופל ולרופא המשפחה או הילדים, על מנת שזה ימשיך במעקב ובטיפול רפואי, במידת הצורך, כך ניתן לשמור על רצף טיפולי. ניתן להירשם לייעוץ דרך אתר כללית, אפליקציה ודרך מוקד 2700*.

 

צילום: כללית מחוז חיפה

 

 

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות