הכר את הרופא: למרפאת כללית ברוממה הצטרפה רופאת המשפחה, ד"ר מאשה גרנות, שהתמחתה בכרמל

בריא להכיר – ד"ר מאשה גרנות רופאת משפחה שהצטרפה לאחרונה למרפאת כללית בנימין בראון (רוממה), מחוז חיפה וגליל מערבי

 

ד"ר מאשה גרנות, הצטרפה לאחרונה למרפאת כללית בנימין בראון ברוממה בחיפה. היא מתגוררת בחיפה, בוגרת תואר ראשון בביולוגיה מאוניברסיטת תל אביב ותואר דוקטור לרפואה M.D מאוניברסיטת בר אילן. את הסטאז' ביצעה בבית חולים כרמל, התמחות ברפואת משפחה מבצעת במחלקה לרפואת משפחה במחוז חיפה וגליל מערבי.

ד"ר גרנות עבדה במרפאת כללית יוליוסבורגר וכעת ניתן לפגוש אותה במרפאת כללית בנימין בראון (רוממה) בחיפה. בזמנה הפנוי ד"ר גרנות אוהבת לטייל בטבע ולבלות זמן איכות עם המשפחה והחברים.

"אני שמחה להצטרף לצוות מרפאת רוממה. אני נהנית לקום בבוקר לעבודתי, זה מה שמניע אותי לעשייה כל יום מחדש. הקשר הבינאישי עם המטופלים והמפגש עם אנשים חדשים מעניק לי תחושת סיפוק, זה מפרה אותי. העבודה כרופאת משפחה מאפשרת לי הזדמנות לבוא לידי ביטוי, הן מהצד ההומני והן מהפן המקצועי. זהו דבר שאיני מתפשרת עליו", מספרת ד"ר גרנות.

במרפאת רוממה בניהולה של ד"ר שרונה אמר ניתן לקבל שירותי רפואה במגוון מקצועות: רפואת משפחה, ילדים, תזונה ודיאטה, שירותי סיעוד, משרד ובית מרקחת.

בנוסף לשירותים הניתנים במרפאות, כאשר מתעוררת בעיה רפואית אין צורך לצאת מהבית, לנוחיות המטופלים יש – ייעוץ און ליין, ללא עלות למבוטחי כללית, ובו ניתן לקבל ייעוץ על ידי מומחים איכותיים ומנוסים ברפואת משפחה, ילדים ועור בווידאו-צ'ט. שירותי רופאי ילדים און ליין פועל 24 שעות ביממה, בסופי שבוע וחגים. שירות רופאי משפחה פעול במהלך כל השבוע, כולל סופי שבוע וחגים בין השעות 13:00-23:00, שירות רופאי עור און ליין פועל במהלך השבוע בין השעות 08:00-22:00 וימי שישי 08:00-13:00. ניתן להירשם לייעוץ דרך אתר כללית, אפליקציה ודרך מוקד 2700*.

בנוסף, במרפאה ישנו שירות של תרופות עד הבית. בשירות זה המטופל יכול להזמין באמצעות האתר או אפליקצית כללית, תרופות עד לבית וזה מגיע תוך כשני ימי עסקים. עלות המשלוח הינו 27 שקל, מגיל 75 ואילך השירות ללא תשלום. התשלום מבוצע באמצעות הוראת התשלום הקבועה (בילינג). המשלוח ללא עלות בקנייה מעל 150 שקל (לא כולל תרופות מרשם).

 

 

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות