"מחלקת השיקום במרכז הרפואי בני ציון זקוקה באופן מיידי לתוספת מיטות ותקנים"

מנכ"ל בית חולים "בני ציון", ד"ר אוהד הוכמן, אירח את סגן יו"ר הכנסת וחבר ועדת הבריאות בכנסת, ח"כ ניסים ואטורי וביקש ממנו לקראת הדיונים בכנסת על תקציב המדינה לסייע בהגדלת תקנים ומיטות במחלקת שיקום במרכז הרפואי בני ציון

 

מנכ"ל המרכז הרפואי ד"ר אוהד הוכמן, אירח ביום חמישי האחרון את סגן יו"ר הכנסת וחבר ועדת הבריאות בכנסת, ח"כ ניסים ואטורי וביקש ממנו לקראת הדיונים בכנסת על תקציב המדינה לסייע בהגדלת תקנים ומיטות במחלקת שיקום במרכז הרפואי בני ציון הנחשבת למבוקשת ביותר ובכך למנוע העברת מטופלים מחיפה והצפון לבתי חולים במרכז הארץ ולהקל בכך הן על המטופלים והן על בני משפחתם.

ד"ר אוהד הוכמן הדגיש בפני ח"כ ניסים ואטורי , "תושבי חיפה והצפון ראויים לקבל את מיטב השירותים הרפואיים במערכת הבריאות הציבורית ולשם כך, יש צורך בהקצאת משאבים רבים יותר ".

ד"ר אוהד הוכמן סקר בפני ח"כ ניסים ואטורי את מגוון השירותים הרפואיים הניתנים לרווחתם של המטופלים והמאושפזים במחלקות השונות במרכז הרפואי בני ציון וביקש ממנו לפעול גם מתוקף תפקידו כחבר ועדת הבריאות בכנסת לסייע בהקצאת תקציבים לשדרוג התשתיות הישנות והטעונות שיפור במרכז הרפואי בני ציון.

ח"כ ניסים ואטורי אמר, "בכוונתי כחבר ועדת הבריאות לעשות כמיטב יכולתי על מנת לסייע בהגדלת התקציבים הנדרשים למערכת הבריאות". ד"ר אוהד הוכמן הודה לח"כ ניסים ואטורי על ביקורו ועל נכונותו לסייע למרכז הרפואי.

 

צילום: דוברות בני ציון

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות