כך בחרו להנציח בצורה מרגשת את משה תמרי ז"ל, הפעיל החברתי בטירת כרמל שהלך לעולמו לפני כחודשיים

הצריף של תמרי: כך מנציחים בטירת כרמל את הפעיל הקהילת, משה תמרי ז"ל, שהלך לעולמו

עשרות פעילים קהילתיים בטירת כרמל לקחו חלק בסוף השבוע שעבר בפעולות המשך של טיפוח הגינה הקהילתית בפארק נחל גלים, ובראשן בנייתו של "הצריף של תמרי", לזכרו של משה תמרי ז"ל.
תמרי ז"ל, שהלך לעולמו לפני כחודשיים, היה פעיל קהילתי-חברתי בולט בטירת כרמל שתרם ועשה במגוון תחומים בעיר ולמען הקהילה, לרבות בגינה הקהילתית בפארק נחל גלים. ילדיו של תמרי תרמו עבור הפעילות בגינה שתילים שניטעו בה, וכן קרשים לבניית ספסל ומחסן – "הצריף של תמרי" – בו יאוחסן ציוד לשימוש הפעילים, כל זאת להנצחת זכרו ופועלו של אביהם המנוח. במהלך העבודות בשבוע שעבר ניקו המתנדבים את השטח, והציבו ערוגות.
אסף תמרי, בנו של משה ז"ל: "אם אבא היה יודע כמה אוהבים ומעריכים אותו ומספרים עליו אחרי מותו, הוא היה מאוד מתרגש. אבי אהב את טירת כרמל ואת הקהילה החמה שגרה פה, והשקיע המון מזמנו הפנוי בפעולות התנדבות ועשייה מהלב למען התושבות, התושבים והעיר. אין מקום ראוי יותר להנציח את זכרו מאשר בגינה הקהילתית בנחל גלים, שהוא כל כך אהב. בשמי ובשם המשפחה, תודה לכל העוסקים במלאכה".
מנהלת אגף קשרי קהילה, אירמה אלואשווילי: "משה תמרי ז"ל יישאר לנצח בלבנו, וייזכר כאוהב אדם, נדיב ובעל לב רחב, שהתנדב בכל פעילות קהילתית למען התושבים וחסרונו מורגש מדי יום מאז לכתו. אני מודה למשפחת תמרי ולכל הפעילים שסייעו בעבודות. הגינה הוקמה במסגרת חזון העיר האקולוגית שמוביל ראש העיר, והיא מתוחזקת על ידי קהילת תושבי העיר ולמענם, תוף שיתוף פעולה ובתמיכת הרשות המקומית ובליווי אנשי מקצוע. אנו מזמינים תושבים נוספים להצטרף ולקחת חלק במיזם הנהדר".

 

צילום: עיריית טירת כרמל

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות